دومین نشست فنی کمیته مرشدان ورزش های زورخانه ای برگزار گردید

به گزارش انوار بلاگ، دومین نشست هم اندیشی فنی کمیته مرشدان فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار گردید.

دومین نشست فنی کمیته مرشدان ورزش های زورخانه ای برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، نشست هم اندیشی فنی کمیته مرشدان فدراسیون ورزش های زورخانه ای روز دوشنبه 20 فروردین ماه سال 1400 در ساختمان شماره 2 فدراسیون برگزار گردید که در آن مسعود ملکی (سرپرست دبیری فدراسیون) و نخبگان مرشدی کشور، فریبرز نوروزی (کردستان)، مهدی تمولی (البرز)، سیروان نوروزی (تهران)، امیر کمالی (مازندران)، امیر فردی (قم)، علیرضا حجتی (یزد)، منوچهر آشوری (اصفهان)، امیرهوشنگ محمداصفهانی (تهران)، علی ناری (تهران) و مهدی یدالهی (همدان) نیز در این جلسه حضور داشتند.

در این نشست، پیرو مباحث جلسه پیشین، پیرامون آیین نامه ها، قوانین و مقررات، رقابت های مرشدی، چگونگی انتخاب مرشد برای تیم ملی، آنالیز چالش های رتبه بندی مرشدان کشور، آنالیز عملکرد و نقاط ضعف و قوت کمیته مرشدان در سال های گذشته و ... بحث و گفتگو شد.

در حاشیه این نشست، نصراله پریچهره (مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران) که خود از مرشدان رتبه 8 کشور است در جمع نخبگان مرشدی کشور نهاده شد و ابراز امیدواری کرد که با کوشش، همدلی و همبستگی میان دلسوزان این ورزش اصیل و ایرانی، همیشه بسترهای پیشرفت این رشته کهن در سطوح مختلف فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 9390

به "دومین نشست فنی کمیته مرشدان ورزش های زورخانه ای برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین نشست فنی کمیته مرشدان ورزش های زورخانه ای برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید