دلیل نیمکت نشینی طارمی مقابل براگا از زبان سرمربی پورتو

به گزارش انوار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در ملاقات برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال برابر براگا با نتیجه 2 به 3 مغلوب شد و از رسیدن به فینال باز ماند.

دلیل نیمکت نشینی طارمی مقابل براگا از زبان سرمربی پورتو

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در تصمیمی عجیب از سوی سرمربی این تیم نیمکت نشین بود و وقتی تیمش دو گل دریافت کرد، در دقیقه 23 برای جبران نتیجه وارد زمین شد؛ هرچند که کوشش طارمی هم ثمری نداشت. علاوه بر طارمی، زیدو و سرجیو اولیویرا دو بازیکن تاثیرگذار دیگر پورتو هم نیمکت نشین بودند.

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در سرانجام این مسابقه درباره نیمکت نشین کردن طارمی، اولیویرا و زیدو گفت: همواره مسئولیت 11 بازیکنی که وارد زمین می شوند با من است و فکر می کنم که بهترین ترکیب است. ما باید جنبه های مختلف را آنالیز کنیم. باید استراتژی حریف را ببینیم و برای این کار به بازیکنانی احتیاج داریم که از نظر جسمی خوب باشند.

وی اضافه کرد: زیدو و اولیویرا در این مسابقه زمان کمتری برای بازی داشتند اما این نمی تواند بهانه باشد. هر بازیکنی که در پورتو بازی می نماید، باید برای نیم ساعت هم آماده باشد.

سرمربی پورتو گفت: گاهی اوقات من را به دلیل تعویض های دیرهنگام سرزنش می نمایند. با توجه به استراتژی مسابقه تعویض ها را انجام می دهم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 9063

به "دلیل نیمکت نشینی طارمی مقابل براگا از زبان سرمربی پورتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل نیمکت نشینی طارمی مقابل براگا از زبان سرمربی پورتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید