درختچه های لوکس [

به گزارش انوار بلاگ، یکی از موارد و فاکتور هایی که باعث روح بخشی به منزل می گردد قطع به یقین گیاه است. گیاه به علت آن که نشانی از طبیعت را در منزل شما به ارمغان خواهد آورد سبب انرژی مثبت و روح نوازی تمام محیط منزل می گردد. منازلی که دارای گیاه هستند در مقایسه با منازلی که خالی از هر گونه گیاه اند، دارای حس بهتر و نیروی جاذبه بیشتری هستند و این نشانه اعجازی ست که در گیاهان نهفته است و به سختی می توان در چیز های دیگری آن را یافت. پس چرا تا هنگامی که می توان بهره لازم را از این نعمت الهی برد در پی جایگزین بوده و یا آن را از خود دریغ نمایید؟ بعضی گیاهان هستند که در میان رده های درختچه های لوکس قرار دارند. درخچه های لوکس علاوه بر این روح بخشی که کمی پیش تر ذکر شد، ظاهری شکیل تر و شیک تری نیز به آپارتمان و یا تراس و بالکن و حیاط و… شما نیز خواهند داد. در این مقاله سعی بر آن است که به معرفی چند مورد از برترین درختچه های لوکس بپردازیم که با تهیه آن به هر دو هدف فوق دست یابید.

درختچه های لوکس [

درختچه های لوکس

گیاه بونسای

می توان اولین گیاه در حوزه درختچه های لوکس را گیاه بونسای در نظر گرفت. گرچه این گیاه خود به تنهایی دارای طیف وسیعی ست و گسترده تر از آن است که بتوان در یک جمله و یا چند پاراگراف آن را خلاصه نمود اما می توان انواع گیاه بونسای را از اولین های معرف درختچه های لوکس برشمرد چرا که علاوه بر زیبایی ظاهری بسیاری که دارد، فضایی که بونسای در آن کارگرفته شده است را نیز بسیار شیک، لوکس و به روز نگه می دارد. جهت تشخیص دقیق موردِ ذکر شده می توانید تصویر قرار گرفته در این بخش از بونسای را مورد آنالیز قرار دهید و علت انتخاب این مورد را نیز به صورت آگاهانه متوجه شوید.

همان طور که در تصویر بالا واضح است گیاه بونسای از برترین درخچه های لوکس محسوب می گردد. حال فرصت آن است که به آنالیز و معرفی دیگر گیاهان لوکس بپردازیم تا محیط آپارتمان و یا منزل و ساختمان خود را بیش از پیش رو به لوکس شدن سوق دهید. مورد بعدی در میان درختچه های لوکس بامبوست.

گیاه بامبو

گیاه بامبو یک گیاهی ست که به صورت تزئینی می تواند ظاهری بسیار شیک و گران قیمت به محیط دهد. باید بدانید که بامبو سخت رشد خواهد نمود اما هنگام رشد به سرعت به افزایش سایز خواهد پرداخت. اما بامبو با توجه به تمامی موارد ذکر شده بسیار حساس است و احتیاج به نور خاصی دارد. در نتیجه برای بهبود می توانید لامپ رشد گیاه استفاده نمایید که به صورتی می تواند جایگزین نور خورشید باشد. جهت خرید این نور تنها کافی ست به روی کلمه لامپ رشد گیاه کلیک فرمایید. گیاه بامبو بر خلاف آن چه به نظر می رسد یک گیاه ساده و یک شکل نیست بلکه یک گیاهی ست که دارای انواع و اقسام متعدد و مختلفی ست که می توان بر اساس هر سلیقه ای یکی از آن ها را برای منزل و یا محیط مورد نظر انتخاب نمود. این درختچه لوکس را می توانید در تصویر ذیل مشاهده فرمایید.

همان طور که در تصویر مشاهده می فرمایید گیاه بامبو چیزی متفاوت تر از آن است که تصور می نمودید. در نتیجه می توان آن را به صورت رسمی جزوی از درختچه های لوکس برشمرد و در محیط جهت روح بخشی از آن استفاده نمود. مورد بعدی در میان درخچه های لوکس گیاه بابا آدم است

گیاه بابا آدم

این گیاه به علت برگ های بزرگی که دارد و ساقه های باریک، فضای کوچکی از زمین را اشغال می کند اما محیط بزرگی را سبز نموده و روح بخشی می کند. این گیاه حتی اگر در این فهرست قرار نمی گرفت نیز نمی توانست از دیده کسانی که حتی یک بار آن را دیده اند پنهان بماند و از فهرست درخچه های لوکس خطش بزنند. گیاه بابا آدم به حدی زیبایی به فضا می افزاید که سبب می گردد که دیگر احتیاجی به هیچ گیاهی دیگر نداشته باشید. در تصویر زیر یکی از گیاهان بابا آدم به تصویر کشیده شده است و برای تعیین تر شدن جلوه آن، سالن نیز در تصویر هست تا تشخیص لوکس بودن آن در محیط برایتان تسهیل شوید. قضاوت لوکس بودن گیاه بابا آدم به پای شما، دیدگانتان و قضاوتتان.

پس از معرفی این 3 گیاه فرصت معرفی دو گیاه آخر است که به عنوان درختچه های لوکس مورد آنالیز اتاق قرار گیرد. در این بخش فرصت آن است که به آنالیز گیاه زامیفولیا بپردازیم و این درختچه لوکس را نیز مورد تحقیق قرار دهیم.

زامیفولیا

این گیاه یکی از زیبا ترین گیاه هایی ست که می توانید از آن استفاده نمایید و در عین سادگی زیبایی لوکس و خاصی را به محیط خود عرضه دارید. کاملا واضح و تعیین است که این گیاه، هزینه چندان کمی ندارد اما به زیبایی آن می صرفد و خرید آن یک بار برای همواره زیبایی منزل شما را تامین می کند. البته که اگر احتیاج به نور این محصول تامین نگردد این گیاه از بین خواهد رفت در نتیجه بهتر است از نور مصنوعی گیاه یا همان لامپ رشد گیاه استفاده نمایید تا این خلا را پیش از به وقوع پیوستن جبران نماید. برای دریافت و خرید این محصول نیز می توانید به لینکی که در ابتدای متن قرار داده شد مراجعه فرمایید تا با خیالی آسوده از محیطی امن خریداری خود را صورت پذیرانید.

همان طور که در تصویر مشاهده می فرمایید زامیفولیا گیاهی ست که لوکس بودن از ظاهر عکسش نیز پیداست. و مورد آخر در گیاهان و درختچه های لوکس را می توان اختصاص داد به گیاه شامادورا

گیاه شامادورا

از سری گیاهانی که مخصوص افراد خوش سلیقه و سخت پسند است. گیاهی جمع و جور، لاکچری، لوکس و شیک که می توان با استفاده از حتی یک گلدان کوچک از آن تمام اطراف را تحت الشعاع زیبایی اش قرار داد. پس بی هیچ نگرانی و دل آشوبی ای می توانید این گیاه شامادورا را برای محیط منطل و یا محل کار و … خود تهیه نمایید. جهت این که این محصول تنها به تعریف لفظی منحصر نگردد و به صورت جامع و کامل از زیبایی آن آگاه شوید، فرصت آن است که به تصویر آن نیز سری بزنید. در زیر تصویر گیاه شامادورا نیز برایتان قرار داده شده است

طبق آن چه تا به این جا در خصوص درختچه های لوکس بیان شد، می توان انتخابی آگاهانه در خرید داشت. امید است که این مقاله آن چه مورد احتیاج شما در این حوزه بود در اختیارتان قرار داده باشد. پیروز باشید

منبع: اتاق
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 14310

به "درختچه های لوکس [" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درختچه های لوکس ["

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید