دادگاه سحر تبر برگزار گردید ، پرونده شاخ های اینستاگرامی 500 متهم دارد

به گزارش انوار بلاگ، ادامه جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شاخ های اینستاگرام امروز در شعبه 28 دادگاه انقلاب برگزار گردید.

دادگاه سحر تبر برگزار گردید ، پرونده شاخ های اینستاگرامی 500 متهم دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، ادامه جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شاخ های اینستاگرام به ریاست قاضی مقیسه در شعبه 28 دادگاه انقلاب برگزار گردید.

مدتی است که رسیدگی به اتهامات تعدادی از کاربران اینستاگرام از جمله فاطمه خویشوند معروف به سحر تبر به اتهام معاونت در افساد فی الارض در شعبه 28 دادگاه انقلاب انجام می گردد و امروز ادامه جلسه رسیدگی به آن برگزار گردید.

بر اساس شنیده ها پرونده شاخ های اینستاگرامی حدود 500 متهم دارد.

وجود بیش از 10 متهم در پرونده سحر تبر

سعید دهقان وکیل فاطمه خویشوند (سحر تبر) درباره آخرین شرایط پرونده موکلش اظهار کرد: قاضی ختم رسیدگی به پرونده را اعلام نکرده است، این پرونده متهمان دیگری هم دارد که باید برای ارائه توضیحات به دادگاه احضار می شدند که این کار انجام شد.

وی اضافه نمود: این پرونده به غیر از موکلم بیش از 10 متهم دارد و هنوز آخرین دفاعیات از او اخذ نشده است.

وکیل مدافع فاطمه خویشوند ادامه داد: موکلم در اولین جلسه دادگاه حاضر شد و این نکته مثبتی بود، زیرا بیش از هر چیزی مهم بود قاضی دادگاه ببیند که تصویری که از موکلم در رسانه ها منتشر شده است با واقعیت فاطمه خویشوند مغایرت دارد و سحر تبر مخلوق نرم افزار فتوشاپ، گریم و تدوین است، بنابراین قاضی موکلم را دید و به این موضوع پی برد که تصاویر منتشرشده با شخصیت موکلم بسیار متفاوت است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2282

به "دادگاه سحر تبر برگزار گردید ، پرونده شاخ های اینستاگرامی 500 متهم دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگاه سحر تبر برگزار گردید ، پرونده شاخ های اینستاگرامی 500 متهم دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید