خداوردی: رتبه پیغام در لیگ به پول وابسته است، شهرداری و رمارم قول حمایت داده اند

به گزارش انوار بلاگ، سرمربی پیغام خراسان گفت: شرایط پیغام در لیگ به پول بستگی دارد و اگر اوضاع اقتصادی تیم خوب باشد، می توانیم جزو هشت تیم بالای جدول باشیم.

خداوردی: رتبه پیغام در لیگ به پول وابسته است، شهرداری و رمارم قول حمایت داده اند

اکبر خداوردی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران- منطقه خراسان، در حاشیه نخستین تمرین تیم والیبال پیغام خراسان جهت حضور در لیگ برتر اظهار کرد: پیش از این مشکلاتی وجود داشت که حل شده است. اکثر تیم ها در اوایل تابستان تیم شان را بسته اند. اواسط شهریور با چند بازیکن به توافق رسیدیم و در حال حاضر تیم خوبی داریم.

وی اضافه کرد: هنوز قرعه کشی لیگ انجام نشده و نحوه برگزاری بازی ها هم تعیین نیست. سایر تیم ها تمرینات شان را آغاز نموده اند و پیغام عقب است. باید کار کنیم تا بازیکنان هماهنگ شوند. باید به تیم پول تزریق گردد. قول نمی دهم که بتوانیم کار خاصی در لیگ انجام دهیم، اما طرفداران مطمئن باشند که بازی های خوبی در شان والیبال خراسان خواهنددید. امیدوارم تا آغاز لیگ مصدوم نداشته باشیم.

سرمربی پیغام خراسان در مورد بازیکنان اضافه شده به پیغام گفت: در جذب بازیکن دست مان باز نبود، اما در کل پیغام آن چیزی که تقریبا مدنظرم بوده را دارد. با توجه به این که اکثر بازیکنان قرارداد بسته اند بعید است بتوانیم بازیکن خوب دیگری جذب کنیم، مگر این که از لیگ یک بتوانیم به تیم بازیکن اضافه کنیم. بهبودی، شریفات و صنوبر از شنبه به تیم اضافه خواهندشد.

خداوردی در مورد این که پیغام نتیجه سال گذشته اش را می تواند تکرار کند یا خیر، گفت: سقف قرارداد بازیکنان در سال گذشته 400 میلیون بوده ، اما امسال دو میلیارد است. سال گذشته شهرداری ورامین با هفت میلیارد قهرمان شده، اما شهرداری ارومیه با 15 میلیارد در امسال تیم می بندد. با هزینه ای که پیغام نموده است، جزو چهار تیم انتهایی جدول است. چهار پنج میلیاردی که پیغام هزینه نموده، یک هزینه معمولی است.

وی یادآور شد: قول نمی دهم پیغام چه جایگاهی کسب کند، اما سعی می کنیم جزو هشت تیم بالای جدول باشیم. تمام این ها به اوضاع اقتصادی تیم بستگی دارد. اگر به تیم پول تزریق گردد، شرایط خوبی خواهیم داشت.

سرمربی پیغام خراسان در مورد حامیان اقتصادی پیغام مطرح کرد: دو اسپانسر پای کار آمده اند. شهرداری مشهد و شهناز رمارم، عضو شورای شهر نیز قول حمایت داده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 239

به "خداوردی: رتبه پیغام در لیگ به پول وابسته است، شهرداری و رمارم قول حمایت داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداوردی: رتبه پیغام در لیگ به پول وابسته است، شهرداری و رمارم قول حمایت داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید