خبرنگاران مسابقه عکس یلدا در کرمانشاه برگزار میشود

به گزارش انوار بلاگ، کرمانشاه- خبرنگاران- مسابقه عکس سفره آریایی یلدا با عنوان دور از هم، در کنار هم توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برگزار می گردد.

خبرنگاران مسابقه عکس یلدا در کرمانشاه برگزار میشود

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه فراخوان این مسابقه از امروز (23 آذر) صادر شده است، گفت: هدف از برگزاری این مسابقه رعایت پویش درخانه بمانیم، معرفی یلدا به عنوان یکی از آداب و رسوم و سبک زندگی ایرانی و نیز تشویق همشهریان به در خانه ماندن در این ایام است.

وی شرح داد: در این رویداد به 10 اثر برگزیده ای که با خلاقیت، بدون تجمل گرایی و بااستفاده از عناصر بومی و فرهنگی کرمانشاه و درج مشخصات شرکت نماینده و نیز عنوان مسابقه طراحی گردد، جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه اضافه کرد: علاقه مندان می توانند تصاویر خود را تا اول دی ماه به آدرس اینستاگرام گهواره تمدن و یا به شماره واتس آپ 09189335209 ارسال نمایند.

عبدالملکی، از مردم خواست که سال جاری باتوجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در شب چله کنار هم جمع نشوند و با استفاده از فضای مجازی آیین های مربوط به این شب را زنده نگه دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 7419

به "خبرنگاران مسابقه عکس یلدا در کرمانشاه برگزار میشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسابقه عکس یلدا در کرمانشاه برگزار میشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید