جمعی از بازی سازان استودیویی تاسیس کردند تا داخل فورتنایت بازی بسازند

به گزارش انوار بلاگ، الکس سروپیان (Alex Seropian)، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق استودیوی بانجی (Bungie)، اخیرا با همکاری دیگر پیشکسوتان صنعت بازی استودیوی Look North World را تاسیس نموده است.

جمعی از بازی سازان استودیویی تاسیس کردند تا داخل فورتنایت بازی بسازند

این یک استودیوی مستقل خواهد بود که تمرکز آن بر توسعه بازی هایی با آنریل انجین برای فورتنایت (UEFN) است. UEFN که بعلاوه به عنوان Creative 2.0 شناخته می گردد، در مارس 2023 راه اندازی شد و به بازیکنان اجازه می دهد تا از مجموعه ابزارهای قدرتمند آنریل انجین 5 برای ساخت بازی های مختلف در فورتنایت و به اشتراک گذاری آن ها با دیگران استفاده کند.

تقریبا بلافاصله پس از روی کار آمدن Creative 2.0، فکر های خلاق بسیاری آغاز به انتشار طیف گسترده ای از نقشه ها و بازی ها برای سایر بازیکنان کردند و یکی از اولین ها، بازسازی نقشه اولیه فورتنایت با تمام مکان های نمادین آن بود. علاوه بر این، اپیک گیمز اعلام نموده که 40 درصد از عایدی حاصل از مشارکت های اجرا شده به سازندگان داده می گردد. این بدان معناست که محبوب ترین نقشه ها و بازی ها می توانند عایدیزایی قابل توجهی را برای توسعه دهندگان خود به همراه داشته باشند.

این عایدیهای بالقوه انگیزه بزرگی برای سازندگان با هر پیشینه ای، از جمله کهنه کاران صنعت بازی با دهه ها تجربه است. الکس سروپیان، یکی از بنیانگذاران بانجی، پاتریک موران (Patrick Moran) از آمازون و دیزنی و و دیگر توسعه دهندگان بازی های AAA ظاهرا از این ایده خوششان آمده و استودیوی Look North World را به همین دلیل تشکیل داده اند. به گفته سازندگان، جذابیت این استودیو است که می تواند هر دو تا سه ماه یک بازی نو منتشر کند. سروپیان نیز بیان نموده که توسعه بازی در UEFN دنیای نوی از فرصت ها را برای آن ها باز می نماید:

استودیوی Look North World ادعا می نماید که هدف استودیو این است که ارتباطات و تفریح را در اولویت قرار دهد. از طرفی با انتشار تنها یک بازی با نام Outlaw Corral، به نظر می رسد تنها زمان تعیین خواهد نمود که آیا این استودیو به موفقیتی قابل توجه در این زمینه دست پیدا خواهد نمود یا خیر. بازیکنان می توانند هم اکنون Outlaw Corral را با وارد کردن کد 0985-8384-1768 امتحان نمایند. در ادامه می توانید تریلر بازی را مشاهده کنید.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 تیر 1402 بروزرسانی: 31 تیر 1402 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 19040

به "جمعی از بازی سازان استودیویی تاسیس کردند تا داخل فورتنایت بازی بسازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمعی از بازی سازان استودیویی تاسیس کردند تا داخل فورتنایت بازی بسازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید