جلالی: نمی دانم یک تیم باید چه کار کند که گل بزند

به گزارش انوار بلاگ، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: تیم پنجم با تیم پانزدهم بازی داشته و ما هفت موقعیت داشتیم.

جلالی: نمی دانم یک تیم باید چه کار کند که گل بزند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از سیرجان، مجید جلالی پس از تساوی بدون گل شاگردانش مقابل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مشکل بزرگی است. نمی دانم یک تیم باید چه کار کند که گل بزند. تیم پنجم با تیم پانزدهم بازی داشته و ما هفت موقعیت داشتیم. تأکید می کنم که ما کوچک ترین شانسی به حریف ندادیم. ضمن اینکه شش یا هفت تا از بهترین موقعیت ها را ایجاد کردیم، اما انگار بازیکنان ذهن خود را زندانی کرده اند. آنها باید بپذیرند هر کار و موفقیتی می تواند از جایی شروع شود.

وی ادامه داد: ما گذشته را باید دور بریزیم. اگر می توانیم اینگونه بازی کنیم، پس شایسته هستیم و باید ببریم. ما نباید ذهن خود را معطوف گذشته و جایگاه مان در جدول کنیم. مقابل شهر خودرو که تیم اول جدول است، شایسته برد بودیم و در اهواز هم (مقابل فولاد) حداقل باید مساوی می کردیم. حق ما نیست که اینگونه شویم. صرفاً باید کمی ذهن خود را رها کنیم.

ما گذشته را بد آمدیم، اما می توانیم شروع خوبی داشته باشیم.، سرمربی گل گهر سیرجان ضمن بیان این جمله شرح داد: من این را مرتباً به بچه ها می گویم و امیدوارم این را باور کنند. در لیگ برتر، تیم ها حریف خود را کنترل می کنند و با یک کرنر پیروز می شوند. دیدید چه فرصت هایی داشتیم؟! نمی دانم چه بگویم.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 1544

به "جلالی: نمی دانم یک تیم باید چه کار کند که گل بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: نمی دانم یک تیم باید چه کار کند که گل بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید