جزئیات تازه ای از قیمت و شرایط فروش بهمن دیگنیتی پرایم تعیین شد

به گزارش انوار بلاگ، شرکت بهمن موتور برنامه دارد تا روزهای آینده فروش دیگنیتی پرایم را با قیمت قطعی شروع کند. شاسی بلند نو گروه بهمن با لوگوی دیگنیتی یا DIGNITY در بازار عرضه خواهد شد. این خودرو محصولی از برند فنگون است و چینی ها و حتی مشتریان بازار کره جنوبی آن را با نام دانگ فنگ یا Fengon iX5 می شناسند.

جزئیات تازه ای از قیمت و شرایط فروش بهمن دیگنیتی پرایم تعیین شد

بهمن دیگنیتی پرایم با موعد تحویل کمتر از 90 روز کاری عرضه خواهد شد و از سویی قیمت آن در محدوده 760 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. بعلاوه، قرار است تا در روزهای آینده و تا انتها بهمن 1399، شرایط فروش دیگنیتی پرایم اعلام گردد تا مشتریان بتوانند به صورت اینترنتی فرایند خرید را انجام دهند. بر اساس اخبار این کراس اوور تک دیفرانسیل وارد خط فراوری بهمن موتور شده و مونتاژ رسمی آن شروع شده است.

بیشتر بخوانید: آخرین شرایط فروش و ثبت نام بهمن موتور

دیگنیتی پرایم طولی به مقدار 4.68 متر، عرضی به مقدار 1.86 متر و ارتفاعی به مقدار 1.64 متر دارد و در سگمنت کراس اوورهای سایز میانه دسته بندی می گردد. دیگنیتی پرایم با موتور 1.5 لیتری توربوشارژر توان فراوری 148 اسب بخار و 220 نیوتن متر گشتاور را دارد که این توان از طریق جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ های جلوی این خودرو منتقل می گردد.

جایگاه برقی راننده دیگنیتی پرایم 6 جهته قابل تنظیم است. پوشش چرم جایگاه ها و تودری، سقف پانورامیک برقی، استارکانات و آپشن های کابین دیگنیتی هستند. این خودرو فضای بسیار خوب 780 لیتر برای صندوق بار فراهم نموده که می تواند تا 1420 لیتر در حالت جایگاه های جمع شده، اضافه گردد.

تا پیش از اعمال دور اخیر تحریم ها، گروه خودروسازی بهمن با برندهایی نظیر مزدا و هاوال یا گروه بسترن همکاری داشت که متاسفانه همگی در پی شرایط تحریمی تصمیم به ترک بازار کشور گرفتند.

  • قیمت خرید و فروش انواع خودروی دانگ فنگ

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 14791

به "جزئیات تازه ای از قیمت و شرایط فروش بهمن دیگنیتی پرایم تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تازه ای از قیمت و شرایط فروش بهمن دیگنیتی پرایم تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید