شرح رونالدو درباره ژست معنادارش مقابل اتلتیکومادرید

به گزارش انوار بلاگ، ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس شائبه توهین کردنش به طرفداران اتلتیکومادرید در جریان بازی شب گذشته دو تیم را رد کرد.

شرح رونالدو درباره ژست معنادارش مقابل اتلتیکومادرید

به گزارش خبرنگاران، یک بار دیگر گذر رونالدو به خانه قربانی محبوبش در لالیگا یعنی اتلتیکومادرید افتاد اما این بار او نتوانست دروازه رقیب همشهری تیم سابقش را باز کند. او و یارانش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان اتلتیکومادرید بودند و از اولین باری که پایش به توپ خورد تا زمانی که میدان را ترک کرد، از سوی طرفداران اتلتیکومادرید هو شد. او در مقطعی از بازی با جمع کردن انگشتان دست خود، برای طرفداران اتلتیکومادرید ژستی معنادار گرفت که برخی ها آن را نوعی توهین یا با هدف تمسخر طرفداران تیم میزبان قلمداد نموده اند.

رونالدوی 34 ساله درباره درباره این حرکتش به خبرنگارانی که از او معنای ژستش را پرسیده بودند گفت: پیغام ژست به آنها این بود که درس بگیرند، اینکه آنها باید درس بگیرند.

رونالدو فصل گذشته بابت بی مهری طرفداران اتلتیکومادرید در استادیوم واندامتروپولیتانو انتقام سختی از آنها گرفت و با هت تریک در بازی خانگی یوونتوس مقابل نماینده اسپانیا در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی منجر به حذف شان شد. شب گذشته اما او نتوانست گلی به ثمر برساند و در آخرین دقایق بازی یک فرصت خوب جهت به ارمغان آوردن سه امتیاز بازی برای یوونتوس را از دست داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 230

به "شرح رونالدو درباره ژست معنادارش مقابل اتلتیکومادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح رونالدو درباره ژست معنادارش مقابل اتلتیکومادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید