توصیه های مهم مونتلا به بازیکنان میلان بعد از برد

به گزارش انوار بلاگ، سرمربی جوان میلان که تیمش با برد چهار بر یک خانه امپولی را ترک کرد، توصیه هایی برای شاگردانش داشت.

توصیه های مهم مونتلا به بازیکنان میلان بعد از برد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ونیز همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مدیاست، میلان در هفته چهاردهم رقابت های سری A مقتدرانه ظاهر شد و توانست با نتیجه 4 بر یک امپولی را از پیش رو بردارد.

وینچنزو مونتلا در نشست خبری بعد از بازی گفت: از این پیروزی بسیار شادمان هستم. بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و نتیجه نشان می دهد که تا چه اندازه خوب بودیم. هنوز راه طولانی در پیش داریم. باید به همین فرایند خود ادامه داد. در شروع راه قرار داریم و نباید مغرور شویم. بازی سختی داشتیم اما از فرصت های خود به خوبی استفاده کردیم و در نهایت این پیروزی ارزشمند را به دست آوردیم. جیانلوکا لاپادولا برای نخستین بار با پیراهن میلان گلزنی کرد. بدون شک الان بسیار شادمان است.

مونتلا در سرانجام سخنان خود درباره کارلوس باکا و جیاکومو بوناونتورا نیز گفت: باکا چند روز پیش از من خواست سفری به اسپانیا داشته باشد و بازی سویا را از نزدیک تماشا کند. او به زودی به تمرینات تیم اضافه می گردد. درباره بوناونتورا هم باید بگویم مانند ام بایه نیانگ شب بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و از بهترین بازیکنان ما بود.

میلان با این پیروزی، با 29 امتیاز موقتا به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 1873

به "توصیه های مهم مونتلا به بازیکنان میلان بعد از برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های مهم مونتلا به بازیکنان میلان بعد از برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید