به زودی به پروفایل اینستاگرام خود آهنگ اضافه کنید!

به گزارش انوار بلاگ، گجت نیوز نوشت: ظاهرا امکان اضافه کردن آهنگ به پروفایل اینستاگرام، به زودی فراهم خواهد شد؛ موضوعی که یاد و خاطره MySpace را برای بسیاری از کاربران زنده نموده است.

به زودی به پروفایل اینستاگرام خود آهنگ اضافه کنید!

اینستاگرام قابلیت گذاشتن آهنگ در پروفایل را تست می نماید. هم اکنون این قابلیت، به وسیله کارکنان اینستاگرام در حال آزمایش است و هنوز کاربران عادی امکان تست کردنش را ندارند؛ ولی برنامه نویس و افشاگر الساندرو پالوتزی آن را به وسیله مهندسی معکوس کشف کرد. در واکنش، یکی از سخنگویان متا گفت که این یک قابلیت آزمایشی داخلی است و هنوز تست عمومی آن را شروع نکرده ایم.

پالوتزی که به افشای پیش از موعد امکانات اپلیکیشن ها معروف است، در توییتر چند اسکرین شات هم به اشتراک گذاشت تا نمایی از این قابلیت نو را نشان دهد. به عنوان نمونه هم، آهنگی از Rick Astley را انتخاب کرد. بر اساس یافته های او، نام آهنگ در زیر قسمت Bio پروفایل اینستاگرام ظاهر می گردد. البته فعلا امکان پلی کردن آهنگ وجود ندارد؛ ولی این می تواند در آینده تغییر کند.

حدود 20 سال قبل، MySpace امکان انتخاب آهنگ پس زمینه برای پروفایل را به کاربران خود داده بود و جالب است که حالا Instagram چنین قصدی دارد. البته در سال 2018، امکان پخش موسیقی به استوری اینستاگرام اضافه شد و کاربران می توانند از بین هزاران آهنگ موجود در library این اپ یا آهنگ های موجود در اپ هایی مانند Spotify، گلچین نمایند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 16011

به "به زودی به پروفایل اینستاگرام خود آهنگ اضافه کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به زودی به پروفایل اینستاگرام خود آهنگ اضافه کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید