به روزرسانی Temple of Fire بازی The Rogue Prince of Persia عرضه شد

به گزارش انوار بلاگ، بازی شاهزاده آریایی یاغی (The Rogue Prince of Persia) یکی از بازی های بسیار خاص شرکت یوبیسافت است. در اصل شرکت یوبیسافت کوشش نموده تا از نهایت خلاقیت خود در بازی های شاهزاده آریایی استفاده کند و به همین علت است که بازی شاهزاده آریایی یاغی یک بازی متفاوت از این شرکت است. حال شرکت سازنده این بازی به نام Evil Empire اعلام نموده که یک به روزرسانی نو برای این بازی عرضه خواهد نمود.

به روزرسانی Temple of Fire بازی The Rogue Prince of Persia عرضه شد

بازی شاهزاده آریایی یاغی همانطور که از نامش معین است در سبک روگ لایک (Rogue Like) است. به این شکل که اگر شما در این بازی بمیرید دوباره به ابتدای راه باز خواهید گشت. نکته اینجاست که داستان بازی در همین باخت ها به کاربر ارائه می گردد و به همین علت است که سبک روگ لایک هواداران بسیاری دارد.

بازی شاهزاده آریایی یاغی در حالت دسترسی اولیه (Early Access) قرار گرفته است. با این حال شرکت سازنده همچنان به توسعه آن ادامه داده و حال تصمیم گرفته که یک به روزرسانی بزرگ به نام معبد آتش (Temple of Fire) برای این بازی عرضه کند. این به روزرسانی از الان در دسترس بوده و کاربران بازی شاهزادی آریایی یاغی می توانند به راحتی آن را دریافت بنمایند.

به روزرسانی معبد آتش یک منطقه تازه به بازی اضافه خواهد نمود. در این منطقه تازه چالش های متفاوت و دشمنان تازه به بازی اضافه شده که باعث شده تنوع در بازی شاهزاده آریایی یاغی بسیار زیاد بگردد. نکته اینجاست که در کنار آن چندین سلاح و کرکتر تازه هم به بازی اضافه شده که ارزش این به روزرسانی را به شدت بالا می برد.

در این به روزرسانی یک سیستم کسب توانایی تازه هم به بازی اضافه شده است. با این سیستم تازه کاربران می توانند از Spirit Glimmers برای ارتقاءهای دائم استفاده نموده و روند بازی را برای خود آسان تر بنمایند. در کنار آن سلاح ها نیز با بسیاری از این توانایی ها هماهنگی داشته تا کاربران بتوانند یک تلفیق خوب از توانایی و سلاح داشته باشند.

بازی معبد آتش اولین به روزرسانی بزرگ بازی شاهزاده آریایی یاغی است. شرکت های یوبیسافت و Evil Empire قصد دارند تا زمان عرضه این بازی چندین به روزرسانی مختلف برای آن عرضه نموده و کوشش نمایند تا بازی را گسترده تر بنمایند. از طرفی زمانی که یک بازی اول به حالت دسترسی اولیه عرضه گردد، در زمان عرضه اصلی شرایط بسیار خوبی خواهد داشت و مسائل بازی های دیگر که روند متفاوتی برای عرضه داشتند را نخواهد داشت.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 خرداد 1403 بروزرسانی: 30 خرداد 1403 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 20212

به "به روزرسانی Temple of Fire بازی The Rogue Prince of Persia عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزرسانی Temple of Fire بازی The Rogue Prince of Persia عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید