بهره برداری از پارک سیاحتی اهواز در بهمن ماه

به گزارش انوار بلاگ، خبرنگاران/خوزستان نایب رئیس شورای شهر اهواز از بهره برداری از پارک سیاحتی اهواز در بهمن ماه اطلاع داد.

بهره برداری از پارک سیاحتی اهواز در بهمن ماه

حجت الله زارع زاده در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: فرایند اجرایی پارک سیاحتی اهواز به وسیله بخش خصوصی در حال اجرا است و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، این پارک در دو فاز به بهره برداری می رسد.

وی اضافه نمود: فاز نخست این پارک در بهمن ماه سال جاری و فاز دوم پس از چنده ماه به بهره برداری می رسد. این پارک واقع در محدوده پل پنجم (محل قدیم پارک باغ وحش اهواز) مجاور سازمان پارک های شهرداری است و در زمان افتتاح، عنوان پارک نیز انتخاب می گردد.

نایب رئیس شورای شهر اهواز گفت: امکانات اقامتی در قالب 50 سوییت سنتی با سبک نی، کافی شاپ، غرفه های فروش صنایع دستی خوزستان، وسایل بازی بچه ها و باغ پرندگان از جمله امکانات این پارک هستند.

وی اضافه نمود: حدود 10 سوییت، وسایل بازی بچه ها و رستوران عرضه کننده غذاهای محلی خوزستان از جمله امکاناتی هستند که در فاز نخست به بهره برداری می رسند.

زارع زاده گفت: با توجه به اینکه این پارک با سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد می گردد، به خوبی از پارک مراقبت و از ورود عرضه کنندگان قلیان به پارک جلوگیری می گردد بنابراین فضای مناسبی برای سرگرمی خانواده ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 12761

به "بهره برداری از پارک سیاحتی اهواز در بهمن ماه" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهره برداری از پارک سیاحتی اهواز در بهمن ماه" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از پارک سیاحتی اهواز در بهمن ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید