بهترین هدفون های سال

به گزارش انوار بلاگ، امروزه هدفون ها به بخش جدایی ناپذیر زندگی بسیاری از مردم بویژه جوانان تبدیل شده اند و درواقع برای بعضی، تحمل شرایط سختی همانند ترافیک و... تنهابا یاری این وسیله امکانپذیر است. مجله خبری زد دی نت در گزارشی بهترین هدفون های سال را از نظر شاخص های مختلف معرفی نموده است.

بهترین هدفون های سال

Bose Frames Tempo: این محصول دوکاره هم عینک آفتابی و هم هدفون است.درواقع وقتی عینک آفتابی را می زنید، هدفون درجای درست قرار می گیرد و با کمترین دردسر می توان به موزیک مورد علاقه گوش داد. فریم آئرودینامیک عینک و پدهای سیلیکونی روی بینی آن هم استفاده از این وسیله را بسیار راحت نموده است. این هدفون دوکاره تا 8ساعت هم می تواند بدون احتیاج به شارژ مجدد کار کند و قیمت آن هم 249دلار است.

AfterShokz Aeropex: این هدفون که برترین نمونه از نظر راهنمایی جریان موسیقی ازطریق استخوان های گوش محسوب می گردد می تواند یاری کند تا در فضاهای شلوغ و پرسروصدا هم براحتی موزیک مورد علاقه خود را گوش کنید. در ساخت این هدفون از نسل هشتم فناوری bone conduction و بلوتوث5.0 استفاده شده است.

این هدفون که باتری آن تا 8ساعت احتیاج به شارژ ندارد، چندان ضدآب نیست پس نمی توان هنگام شنا ازآن بهره گرفت. سبکی این هدفون 160دلاری یکی دیگر از مزایای آن به شمارمی رود.

Apple AirPods Pro:برترین هدفون برای ازبین بردن سروصدای محیطی هنگام گوش دادن به موسیقی محسوب می گردد. درواقع اپل این بار فناوری Automatic Adaptive EQ را با تراشه H1اپل ترکیب نموده تا اندازه تأخیر پخش موسیقی به حداقل برسد.در ساخت این هدفون که تاحدودی ضدآب است، 2میکروفون به کار رفته و با دستیار صوتی اپل یعنی Siri هماهنگ است. البته طول عمر باتری این هدفون 42دلاری تنها 5ساعت است که بسیاری، آن را یک ضعف می دانند.

Dr. Dre PowerBeats Pro: اما اگر یک دونده هستید برترین گزینه هدفون برای شما همین نمونه است که طراحی آن کاملاً با فرم گوش سازگاری دارد و هم با دستگاه های اندرویدی و هم ios سازگار است. در این هدفون هم از تراشه H1اپل استفاده شده و در برابر آب مقاومت نسبتاً خوبی دارد.

این هدفون در رنگ های متنوعی همانند صورتی و آبی و قرمز هم به بازار ارائه شده و هواداران زیادی دارد. باتری این هدفون 189دلاری هم تا 9ساعت احتیاجی به شارژ شدن ندارد که امتیاز بزرگی محسوب می گردد.

Bose SoundSport: این محصول، برترین نمونه هدفون سیمی به شمارمی رود و در سه رنگ به بازار ارائه شده است. باتری لیتیوم-یونی آن تا 6ساعت می تواند بدون وقفه کار کند اما هربار برای پرشدن شارژ باتری، به دوساعت زمان احتیاج دارد. بلوتوث این هدفون 129 دلاری هم با وسایل اندرویدی و هم با ios سازگار است و با یاری فناوری Tile، می توانید هرجا آن را گم کردید دوباره پیدا کنید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 10738

به "بهترین هدفون های سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هدفون های سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید