بهترین اسپیکرهای ضد آب از نگاه کاربران که همین حالا می توانید خریداری کنید

به گزارش انوار بلاگ، یکی از گجت هایی که به ویژه در چند سال اخیر کاربرد گسترده ای یافته، اسپیکر قابل حمل است اما گاهی با توجه به شرایط محیطی که می رویم، قابل حمل بودن به تنهایی کافی نیست و اینجاست که بحث ضد آب بودن به عنوان یک فاکتور ضروری مطرح می گردد.

بهترین اسپیکرهای ضد آب از نگاه کاربران که همین حالا می توانید خریداری کنید

در این مطلب به معرفی بهترین اسپیکرهای قابل حمل ضد آب از نگاه کاربران خبرنگاران می پردازیم تا در گردش بعدی خود در هوای بارانی یا در کنار آب، بهتر از همواره بتوانید به موسیقی دلخواهتان گوش دهید.

اسپیکر بلوتوثی مدل GTS-1360

163,000

تومان

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گریت نایس مدل GTS-1345

146,990

تومان

خرید اسپیکر از خبرنگاران

مشاهده همه

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB13

این اسپیکر کوچک و قابل حمل سونی تنها 253 گرم وزن دارد و با داشتن یک بند به خوبی قابلیت آویزان شدن به جاهای مختلف و در دست گرفتن را دارد که می تواند به گزینه ای ایدئال برای سفر تبدیل گردد. با توان خروجی کلی 5 وات، نباید انتظار صدای فوق العاده زیادی از آن داشته باشید اما کیفیت صدای آن بسیار مطلوب است و بسیاری از کاربران با توجه به سبک و در عین حال باکیفیت بودن، از آن رضایت دارند.

مدل ایکس بی 13 سونی به علت فراوری تحت استاندارد IP67 در برابر نفوذ گرد و غبار و آب مقاوم است و این موضوع تضمین می نماید که برای محیط های بیرون مانند ساحل یک گزینه ایدئال خواهد بود.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB13

1,625,000 تومان

مشاهده و خرید

بیس عالی این مدل از فراوری تحت سری Extra Bass ناشی می گردد و برای بیس بهتر، سونی در این اسپیکر یک رادیاتور پسیو گنجانده است. با داشتن میکروفن داخلی، امکان برقراری تلفنی را نیز فراهم می نماید. باتری این اسپیکر برای گوش دادن به موسیقی تا 16 ساعت جوابگو است و با استفاده از پورت USB-C شارژ می گردد.

رنگ بندی متنوع این مدل هم باعث شده که انتخابی مناسب برای سلیقه های متفاوت باشد تا بتوانند با قیمتی ارزان، کیفیتی خوب را تجربه نمایند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB43

این اسپیکر از خانواده اکسترا بیس (Extra Bass) کیفیت صدای قابل توجهی را در اختیارتان قرار می دهد. کیفیت صدای این مدل در مقایسه با طراحی های قبلی سونی بهبود یافته و بسیاری از مخاطبان به این موضوع اشاره دارند

طراحی این مدل هم مختص خودش است و با بدنه مربعی خمیده و بافت پارچه ای اطرافش مجذوب کنندهیت زیادی دارد و می تواند به صورت افقی یا عمودی روی سطوح قرار بگیرد و چیدمانی مطلوب را در کنار اشیاء مختلف به نمایش بگذارد.

علاوه بر ظاهر زیبای این بلندگو که در رنگ های مختلف عرضه شده، مدل XB43 چراغ های نور داخلی دارد که امکان استفاده از آن ها ازطریق اپلیکیشن مخصوص Fiestable فراهم است. این دستگاه بعلاوه با باتری 4900 میلی آمپر ساعتی امکان استفاده به عنوان پاوربانک هم دارد و کابل AUX هم به آن متصل می گردد.

مدت زمان کار این دستگاه بین 14 تا 24 ساعت است و با توان خروجی 36 وات صدای نسبتا بلندی را در اختیارتان قرار می دهد. با استفاده از اپلیکیشن موزیک سنتر سونی هم می توانید اکولایزر آن را به دلخواه تنظیم کنید. علاوه بر این، میکروفن داخلی هم باعث شده تا امکان برقراری تماس های تلفنی یا استفاده از دستیار صوتی گوشی هوشمند با این اسپیکر فراهم باشد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB43

مشاهده کالا

سونی در این اسپیکر از رادیاتورهای پسیو در سمت جانبی استفاده نموده. این رادیاتورهای پسیو که به آن ها اسپیکر پسیو هم گفته می گردد، ظاهری مانند ساب ووفر دارند و در مقدار های مختلف ساخته می شوند تا عمق بیس را بهبود دهند.

مدل SRS-XB13 دارای اسپیکر دو طرفه است که برای ارائه صدایی بهتر یک وو فر هم در آن گنجانده شده است. این محصول هم مانند بسیاری دیگر از اسپیکرهای سونی از ویژگی Live Sound بهره می برد که می تواند نوعی صدای سه بعدی را در اختیارتان قرار دهد.

این اسپیکر ضد آب از استاندارد IP67 بهره می برد و بنابراین در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت مقاومت خوبی دارد. بعلاوه طبق اعلام سونی علاوه بر ضد آب بودن، این اسپیکر ضد زنگ است و در برابر ضربه و شوک ناگهانی و خراشیدگی هم مقاوم است.

بدین ترتیب اگر یک اسپیکر قدرتمند و باکیفیت از برندی معتبر می خواهید که تا سال ها در محیط های مختلف برایتان کار کند، مدل XB43 قطعا انتخاب خوبی خواهد بود.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Clip 4

اگر به اسپیکرهای بسیار قابل حمل اما پرقدرت علاقه دارید، نمی توانید این محصول برند مطرح جی بی ال (JBL) را هنگام خرید نادیده بگیرید. طراحی مستحکم این محصول از همان ابتدا جلب توجه می نماید.

این مدل همان طور که نام آن نشان می دهد به صورت گیره دار طراحی شده و با وزن تنها 239 گرمی، خیلی ساده در جاهای مختلف قابل نصب و قرارگیری است. رنگ بندی متنوع و جوان پسند آن هم باب میل خیلی هاست و همین باعث استفاده پرشمار از آن شده است.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل clip 4

2,520,000 تومان

مشاهده و خرید

کیفیت صدای اسپیکر کلیپ 4 با توجه به شرکت سازنده جای تردید باقی نمی گذارد. با توان خروجی 5 وات، اگرچه نباید انتظار صدای بسیار بلندی را داشت اما تا شعاع کافی صدای مطلوب آن شنیده می گردد و بر خلاف بعضی اسپیکرهای هم رده، پخش صدای آن در همه جهات به خوبی صورت می گیرد.

این اسپیکر با بلوتوث نسخه 5.1 به دستگاه همراه شما وصل می گردد و توان شارژدهی برای گوش کردن به بیش از 10 ساعت موسیقی را دارد. در مجموع باتری این محصول چیزی است که کاربران بسیاری از آن رضایت دارند.

با داشتن استاندارد IP67 این محصول کاملا در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است و حتی تا عمق یک متری امکان غوطه وری به مدت محدود را داراست. بنابراین اگر در پی تهیه یک اسپیکر ضد آب با طراحی منحصربه فرد و قدرتمند و در عین حال کیفیت صدا و قیمت مناسب هستید، مدل کلیپ 4 انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK - 41

برند لیتو چند سالی است که جای خود را در بازار لوازم جانبی، از جمله اسپیکر باز نموده است. به ویژه با توجه به قیمت های ارزان به یکی از انتخاب های اصلی کاربران در ایران تبدیل شده است.

مدل LK-41 طراحی خاص خودش را دارد که به صورت مکعب مستطیلی با بدنه شکسته دیده می گردد. رنگ بندی های متنوع آن هم یاری نموده تا کاربران با سلیقه های گوناگون امکان انتخاب آسان داشته باشند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK - 41

5 %

999,000

954,000 تومان

مشاهده و خرید

اتصال اسپیکر به دستگاه همراه با استفاده از بلوتوث نسخه 5 انجام می گردد. علاوه بر اینکه امکان استفاده از کارت حافظه هم برای پخش موسیقی وجود دارد. باتری 1200 میلی آمپر ساعتی آن امکان پخش موسیقی بین 3 تا 5 ساعت را داراست و به جز این به صورت مستقیم هم می توان آن را به برق متصل و استفاده کرد. بنابراین با کیفیت صدای مطلوب، وزن مناسب، ضد آب بودن و به ویژه با قیمت مناسب، اسپیکر خوبی برای استفاده در شرایط گوناگون است.

اسپیکر قابل حمل کلومن مدل K-S110

اگر در پی محصولی باز هم ارزان تر هستید، احتمالا این مدل از برند کلومن انتخاب مناسبی برای شما باشد. این برند هم چند سالی است که توانسته حرف هایی برای گفتن در بازار ایران به ویژه در زمینه لوازم جانبی مالی داشته باشد. وزن بسیار مناسب در کنار استفاده از استاندارد IPX4 و در نتیجه مقاومت در برابر نفوذ ذرات خاک و قطرات آب، یاری نموده تا امکان استفاده از این اسپیکر در محیط های مختلف ازجمله ساحل فراهم باشد.

برای اتصال به دستگاه همراه از بلوتوث نسخه 5 استفاده می نماید و امکان اتصال کارت حافظه به آن هم وجود دارد. از دیگر پورت های این دستگاه می توان به USB برای اتصال فلش مموری، جک 3.5 میلی متری برای اتصال کابل AUX و درگاه micro-USB برای شارژ اشاره نمود.

اسپیکر قابل حمل کلومن مدل K-S110

18 %

680,000

559,000 تومان

مشاهده و خرید

این اسپیکر از بدنه مقاومی بهره می برد اما شاید نقص آن را بتوان در زمینه باتری دانست که با وجود باتری 1200 میلی آمپر ساعتی، تا حدود 3 ساعت می تواند برای پخش موسیقی مداوم استفاده کرد.

ظاهر دستگاه هم بسیار مجذوب کننده است و رنگ بندی های مختلف، سلیقه های گوناگون را پاسخ می دهد. استفاده از ترکیب بخش های سیلیکونی و پارچه به صورت مش، یک طراحی منحصربه فرد را برای آن رقم زده است که از نزدیک بسیار به چشم می آید. به علاوه نورپردازی حاشیه ای، ظاهر بهتری هم به آن می دهد.

کیفیت صدای دستگاه هم با مجموع خروجی 10 وات قابل قبول است اما بیس مناسبی ندارد و شاید در این رده قیمتی نتوان انتظار خیلی زیادی هم داشت. بدین ترتیب اگر اولویت برای شما قیمت محصول است، مدل K-S110 کلومن با درگاه های مختلف و کیفیت قابل قبول، گزینه خوبی خواهد بود.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S61

این اسپیکر هم جزو محصولات مالی مطمئنی قرار می گیرد که بسیاری از احتیاجهای کاربران را برآورده می نماید. طراحی آن بسیار شیک و زیباست که در تلفیق با دو رینگ لایت در دو سمت آن مجذوب کننده تر هم شده است. این نورپردازی ها در اطراف دو شاتر باس قرار گرفته اند که به علت طراحی خاص دستگاه، همواره بدون نقص کار می نمایند. در حقیقت زیلوت به شکلی نامحسوس پایه هایی را در دو سمت دستگاه تعبیه نموده تا فضای کافی برای حرکت شاتر باس و عبور هوا و صدا وجود داشته باشد.

S61 برای اتصال از بلوتوث نسخه 5 استفاده می نماید و قابلیت قرارگیری کارت حافظه هم دارد. بعلاوه از جک 3.5 میلی متری پشتیبانی می نماید. این اسپیکر با داشتن استاندارد IPX6 ضد آب هم هست و می توان از آن در شرایط آب وهوایی گوناگون استفاده کرد. باتری 3000 میلی آمپر ساعتی ان امکان گوش کردن به موسیقی تا 8 ساعت را فراهم می نماید و با استفاده از درگاه USB-C امکان شارژ مجدد آن وجود دارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S61

2,000,000 تومان

مشاهده و خرید

توان خروجی 10 وات کیفیتی عالی را برای صدای این اسپیکر شکل داده که بسیاری از کاربران به آن اشاره دارند. به جز این، داشتن میکروفن داخلی امکان استفاده از آن برای تماس را هم ممکن نموده است. با داشتن وزن مناسب 563 گرمی و یک بند برای آویزان کردن، این دستگاه قابلیت حمل زیادی دارد و اگر محصولی بسیار ارزان برای لذت بردن از موسیقی احتیاج دارید، یک گزینه ایدئال است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل MDZ-36-DB

نه فقط در زمینه گوشی های هوشمند، بلکه در زمینه لوازم جانبی هم شیائومی از برندهای خوب در بازار محسوب می گردد و خیلی از محصولات صوتی این شرکت، کیفیت مطلوبی دارند.

اسپیکر MDZ-36-DB شیائومی با استفاده از بلوتوث نسخه 5 و فناوری True Wireless Stereo به دستگاه همراه کاربر متصل می گردد. قدرت 16 واتی این اسپیکر شکی باقی نمی گذارد که با صدای بسیار قدرتمند روبه رو هستید.

این دستگاه از سه جزء اسپیکر تشکیل شده و به جز این قابلیت جفت شدن با یک دستگاه مشابه دیگر را هم دارد. وجود میکروفن داخلی امکان تماس تلفنی را هم با استفاده از این دستگاه فراهم می نماید. فراوری تحت استاندارد IPX7 باعث مقاومت بالا در برابر آب شده و امکان استفاده راحت از آن در محیط های مرطوب مانند حمام، استخر، سونا و کنار ساحل وجود دارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل MDZ-36-DB

1,999,990 تومان

مشاهده و خرید

اما در کنار این ویژگی ها، شیائومی از زمان کار دستگاه هم غافل نبوده و با باتری 2600 میلی آمپر ساعتی، امکان پخش پیوسته موسیقی تا 13 ساعت را فراهم نموده است. این اسپیکر در دو رنگ مشکی و آبی عرضه شده است و با توجه به قیمت و کارایی، از نگاه کاربران ارزش خرید بالایی دارد.

اسپیکر بلوتوثی انکر مدل Mini 3 pro کد A3127

انکر هم برندی شناخته شده در زمینه لوازم جانبی است. اسپیکر ساندکور مینی 3 این شرکت، با ساختاری زیبا و مستحکم طراحی شده تا همراه صوتی شما در شرایط گوناگون باشد. مقدار کوچک آن که تقریبا به مقدار یک فنجان است در کنار وزن کم 249 گرمی و البته یک بند دائمی متصل، از این اسپیکر یک گجت بسیار قابل حمل ساخته است. صدای دستگاه هرچند به پای اسپیکرهای بزرگ قدرتمند نمی رسد اما برای این ابعاد و قیمت، با توان خروجی 6 وات، عالی محسوب می گردد و کیفیت بالایی دارد.

اسپیکر بلوتوثی انکر مدل Mini 3 pro کد A3127

1,275,000 تومان

مشاهده و خرید

بیس دستگاه هنگام پخش موسیقی بسیار قوی است و با استفاده از برنامه Soundcore انکر، به آسانی می توان ان را روشن یا خاموش کرد. اتصال دستگاه به گوشی با استفاده از بلوتوث انجام می گردد اما از درگاه های مختلف و شیار کارت حافظه در آن خبری نیست.

اسپیکر مدل Mini 3 Pro هم از استاندارد IPX7 بهره می برد و کاملا ضد آب است و حتی تا 30 دقیقه می تواند در آب غوطه ور گردد. بدین ترتیب امکان استفاده از آن در استخر و دیگر محیط های پرآب وجود دارد. باتری 1800 میلی آمپر ساعتی این اسپیکر امکان پخش موسیقی با آن را تا 15 ساعت فراهم می نماید که عددی بسیار قابل توجه است. بدین ترتیب اگر محصولی بدون امکانات پیچیده اما با کیفیت و با قیمت مناسب می خواهید، این اسپیکر انکر برای شماست.

جمع بندی

اسپیکرهای قابل حمل در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و به همین علت شاید ضد آب بودن این دستگاه ها برای بعضی کاربران یک ویژگی ضروری محسوب گردد. در این مطلب نگاهی به بهترین اسپیکرهای قابل حمل ضد آب که کاربران رضایت بیشتری از آن ها دارند و هم اکنون امکان خرید آن ها وجود دارد، پرداختیم.

بنابراین می توانید با توجه به احتیاج خود در زمینه امکانات و قیمت، یکی از محصولات را از برندهای متنوع اما معتبر مطرح شده برگزینید و اطمینان داشته باشید که همراه خوبی برای لحظات پرطراوت شما خواهد بود.

اسپیکر بلوتوثی مدل GTS-1360

163,000

تومان

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گریت نایس مدل GTS-1345

146,990

تومان

خرید اسپیکر از خبرنگاران

مشاهده همه

پرسش های متداول درباره اسپیکر ضد آب

آیا ضد آب بودن برای اسپیکرها لازم است؟

اگر اسپیکر را زیاد جابه جا نمی کنید، خیر؛ اما اگر اسپیکر قابل حمل تهیه می کنید و احتیاج به جابه جایی و استفاده از آن در محیط های مختلف دارید، بهتر است از ضد آب بودن آن مطمئن شوید تا هنگام استفاده بر اثر تماس آب، آسیب نبیند.

ضد آب بودن باعث افزایش شدید قیمت اسپیکر می گردد؟

خیر، خوشبختانه شرکت های مختلف با درک این احتیاج کاربران، طیف متنوعی از محصولات را در رده های قیمتی مختلف عرضه نموده اند. بنابراین امکان تهیه اسپیکر ضد آب با قیمت پایین هم وجود دارد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 اسفند 1401 بروزرسانی: 8 اسفند 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 17529

به "بهترین اسپیکرهای ضد آب از نگاه کاربران که همین حالا می توانید خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اسپیکرهای ضد آب از نگاه کاربران که همین حالا می توانید خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید