ایگواین: تنها رقیبمان برای قهرمانی خودمان هستیم

به گزارش انوار بلاگ، مهاجم یوونتوس معتقد است هنوز تلاش برای قهرمانی تمام نشده و جدی ترین رقیب یووه برای قهرمانی، خودشان هستند.

ایگواین: تنها رقیبمان برای قهرمانی خودمان هستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فوتبال ایتالیا، یوونتوس پیروز شد شب گذشته (شنبه) با فزونی یک بر صفر برابر رم جایگاه خود را در صدر جدول این رقابت ها تثبیت کند. زننده تک گل مسابقه، گونسالو ایگواین بود. او در چند هفته اخیر دچار افت گلزنی شده بود ولی با گل سه امتیازی برای رم بار دیگر خودش را اثبات کرد.

گونسالو ایگواین بعد از بازی گفت : هنوز نباید فکر کنیم قهرمانی در ایتالیا تمام شده است. هنوز هیچ چیز قطعی نشده است و هر تیمی می تواند قهرمان شود چراکه هنوز نیمی از راه باقی مانده است. فکر می کنم جدی ترین رقیب برای قهرمانی خودمان هستیم. باید در بازی های آینده بسیار با دقت باشیم و امتیاز از دست ندهیم. نباید فکر کنیم همه چیز تمام شده است. الان همه چیز در دست خودمان است و می توانیم با حفظ روندی که داریم، در سرانجام فصل به جایگاهی که می خواهیم دست یابیم.

این آخرین بازی یوونتوس در سال 2016 بود. بیانکونری باید در سوپرکاپ فوتبال ایتالیا چندی دیگر به قطر برود و برابر میلان به میدان برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2406

به "ایگواین: تنها رقیبمان برای قهرمانی خودمان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایگواین: تنها رقیبمان برای قهرمانی خودمان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید