اولیور کان: آنچلوتی چیزی از فوتبال سرش نمی گردد

به گزارش انوار بلاگ، کاپیتان سابق بایرن مونیخ به انتقاد شدید از سرمربی ایتالیایی این تیم پرداخت و او را یک مربی بی دانش توصیف کرد.

اولیور کان: آنچلوتی چیزی از فوتبال سرش نمی گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه بیلد، بایرن مونیخ این فصل با راهنمایی کارلو آنچلوتی نتایج خوبی نمی گیرد. بعد از اینکه تعیین این تیم به عنوان تیم دوم از گروهش در لیگ قهرمانان صعود می نماید، در بوندسلیگا نیز باواریایی ها نتایج خوبی کسب نکردند و بعد از لایپزیک در رده دوم جدول قرار گرفتند.

اولیور کان دروازه بان و کاپیتان سابق بایرن مونیخ با انتقاد از کارلو آنچلوتی گفت: آنچلوتی فقط یک سیستم 3-3-4 می داند و دیگر هیچ چیز از سیستم و تاکتیک سرش نمی گردد. او اصلا نمی داند باید چطور تیم تغییر آرایش بدهد و با شرایط بازی تغییر کند و در تمام بازی ها با یک سیستم بازی نموده است. زمان گواردیولا بایرن مونیخ شرایط بهتری داشت و در طول یک مسابقه به راحتی تغییر سیستم می داد و بازیکنان انعطاف بیشتری در تیم او داشتند. اما الان می بینید که آنچلوتی نتوانسته چنین کارهایی بکند و بایرن مونیخ را به 15 سال پیش، عقب برده است. من فکر نمی کردم آنچلوتی درکی پایین از تاکتیک و سیستم در بایرن مونیخ داشته باشد ولی او متاسفانه در ساده ترین مسائل نیز نمی تواند پیروز گردد.

بایرن مونیخ این هفته توانست به سختی بایرلورکوزن را در رقابت های بوندسلیگا شکست دهد تا همچنان با 3 امتیاز کمتر از لایپزیک در رده دوم جدول بوندسلیگا قرار داشته باشد.

آن ها باید در هفته سیزدهم شنبه در زمین ماینتس به میدان بروند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2390

به "اولیور کان: آنچلوتی چیزی از فوتبال سرش نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولیور کان: آنچلوتی چیزی از فوتبال سرش نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید