امکان بازدید مجازی از سیستان و بلوچستان در نوروز 99

به گزارش انوار بلاگ، معاون گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: با راه اندازی سایت گردشگری استان امکان بازدید مجازی از 80 اثر طبیعی و تاریخی استان فراهم شده است.

امکان بازدید مجازی از سیستان و بلوچستان در نوروز 99

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی اظهار کرد: گردشگران می توانند به وسیله www.sbtourism.ir وارد سایت گردشگری استان شده و با اطلاعات ارائه شده در این سایت به صورت مجازی به سیستان و بلوچستان سفر نمایند.

او اضافه کرد: در این سایت، کتابچه جهتهای گردشگری استان نیز برای معرفی شش جهت گردشگری و آشنایی با ظرفیت های استان در این جهتها، بارگذاری شده است.

او گفت: نقشه استان، کتابچه راهنمای گردشگری و معرفی استان به شش زبان از بخش های دیگر سایت گردشگری سیستان و بلوچستان است که نوروزی به یادماندنی و خاطره انگیز برای شما به صورت مجازی فراهم خواهد نمود.

معاون گردشگری سیستان و بلوچستان ضمن درخواست از مردم برای رعایت توصیه های بهداشتی ابلاغ شده اضافه کرد: در نوروز 99 به سیستان و بلوچستان سفر نکنید، با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، امکانات بهداشتی استان جوابگوی بیماران احتمالی نیست.

او اضافه کرد: علاقه مندان به سفر می توانند بعد از شکست بیماری کرونا سفرهای خود را در تابستان و نیمه دوم سال 99 به مقصد سیستان و بلوچستان شروع نمایند.

میرحسینی گفت: سیستان و بلوچستان به عنوان استان چهارفصل در تابستان، خنک ترین سواحل ایران را دارد به همین دلیل با جشنواره های تابستانه ای که پیش بینی شده است میزبان هم وطنان عزیز خواهیم بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3236

به "امکان بازدید مجازی از سیستان و بلوچستان در نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان بازدید مجازی از سیستان و بلوچستان در نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید