اعلام ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی 1401

به گزارش انوار بلاگ، نهمین دوره آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در آخرین روز تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود. این مهم ترین آزمون استخدامی سال است و داوطلبان زیادی می توانند به وسیله آن به استخدام دستگاه های اجرایی و دولتی درآیند. آزمون امسال با سال های گذشته یک تفاوت مهم دارد؛ آن هم اینکه آزمون به دو بخش تقسیم شده است. بخش نخست که ماه گذشته برگزار گشت، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش بود. آزمون استخدامی سایر دستگاه های اجرایی نیز در روز 31 تیر 1401 برگزار می شود. دلیل این جداسازی به حجم بالای استخدامی های آموزش و پرورش در امسال بازمی شود. برای هماهنگی های بهتر، تصمیم بر این شد که این دو آزمون با فاصله زمانی یک ماهه برگزار شوند. اما ظرفیت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی چقدر است و چند نفر را مشغول کار می نماید؟

اعلام ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی 1401

هرچه به روز آزمون نزدیک و نزدیک تر می شویم، اطلاعات و اخبار بیشتری از آن منتشر می گردد. از جمله اینکه امروز ظرفیت آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی برای پذیرش کارجویان هم از سوی سازمان سنجش اعلام شد. دکتر علیرضا کریمیان (مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور) از رقابت بیش از 93 هزار داوطلب متقاضی در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ویژه رشته های شغلی دستگاه های اجرایی به غیر از وزارت آموزش و پرورش اطلاع داد و گفت:

مردان بیشترین شرکت نمایندگان این آزمون هستند. از 93 هزار داوطلب متقاضی این آزمون، بیش از 45 هزار داوطلب زن و بیش از 47 هزار داوطلب، مرد هستند که در آزمون استخدامی 45 دستگاه پذیرنده با ظرفیت پذیرش 3661 نفر با هم رقابت می نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور به جز وزارت آموزش و پرورش صبح روز آدینه 31 تیر ماه امسال برگزار می گردد، گفت:

این آزمون در 73 شهر و 89 حوزه اصلی و 265 حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

وی در سرانجام گفت:

اطلاعیه تکمیلی درباره نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون، آدرس و محل برطرف نقص کارت شرکت در آزمون در درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر شده است و لذا داوطلبان باید برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص این اطلاعیه را به دقت مطالعه نمایند.

نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی (ویژه رشته های شغلی دستگاه های اجرایی به غیر از وزارت آموزش و پرورش) روز آدینه 31 تیرماه 1401 برگزار می گردد.

داوطلبان شرکت در این آزمون می توانند با مراجعه به وب سایت سازمان سنجش استخدامی متمرکز اجرایی وارد بخش دریافت کارت شوند و با ورود اطلاعات لازم کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه، کارت ملی و بعلاوه رعایت پروتکل های بهداشتی لازم است.

منبع: دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 14759

به "اعلام ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید