اسماعیلی: حذف یارانه موالید خلاف رویه کشور است، طی 10 روز دولت اقدامی نکند قطعاً مجلس ورود می کند

به گزارش انوار بلاگ، نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اولا نباید این اتفاق در دولت مطرح می شد و باید هر چه سریعتر از دستور کار دولت کنار برود و حق ندارد این کار را انجام دهد ریرا اکنون مسئله فرزندآوری مطرح است که با این اتفاق مانع تحقق افزایش جمعیت در کشور می شود.

اسماعیلی: حذف یارانه موالید خلاف رویه کشور است، طی 10 روز دولت اقدامی نکند قطعاً مجلس ورود می کند

ولی اسماعیلی نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران درباره حذف یارانه موالید گفت: کمیسیون اجتماعی پیگیر این موضوع است و یک ضرب اجلی برای دولت درباره این موضوع یارانه موالید مشخص شده است.

وی ادامه داد: اولا نباید این اتفاق در دولت مطرح می شد و باید هر چه سریعتر از دستور کار دولت کنار برود و حق ندارد این کار را انجام دهد ریرا اکنون مسئله فرزندآوری مطرح است که با این اتفاق مانع تحقق افزایش جمعیت در کشور می شود.

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً این موضوع را در کمیسیون اجتماعی دوباره پیگیری خواهم کرد و نسبت به این موضوع کمیسیون کار گروهی تشکیل خواهد داد تا به صورت جدی به این مورد بپردازد.

اسماعیلی با اشاره به 10 روز فرجه مجلس به دولت درباره یارانه موالید، بیان داشت: این یک مطالبه مردمی از دولت است اگر در این 10 روز دولت اقدامی صورت ندهد قطعاً مجلس و کمیسیون اجتماعی نسبت به این موضوع ورود خواهد کرد تا نگذارد حقی از کسی ضایع شود.

این نماینده مجلس در پایان شرح داد: این اتفاق خلاف مسئله جمعیتی کشور است و دولت نباید اقدامی کند تا جمعیت کشور منفی شود بلکه باید کاری انجام دهد تا ما شاهد رشد جمعیت باشیم نه کاهش جمعیت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 5228

به "اسماعیلی: حذف یارانه موالید خلاف رویه کشور است، طی 10 روز دولت اقدامی نکند قطعاً مجلس ورود می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیلی: حذف یارانه موالید خلاف رویه کشور است، طی 10 روز دولت اقدامی نکند قطعاً مجلس ورود می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید