تور فیلیپین: ازدواج عجیب پسر خوش تیپ با دختر نیم متری ! ، شوک این ازدواج در فیلیپین

به گزارش انوار بلاگ، خبرنگاران : اختلاف قدی عروس و داماد به قدری واضح بود که هر کسی متوجه عجیب بودن آن می شد اما آن دو با تمام عشق و علاقه در کنار هم ایستاده و پیمان زناشویی بستند.

تور فیلیپین: ازدواج عجیب پسر خوش تیپ با دختر نیم متری ! ، شوک این ازدواج در فیلیپین

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

ازدواج در همه فرهنگ ها وجود دارد. هدف از ازدواج یکی شدن دل ها و صبوری در برابر اختلاف نظرات است. بعضی از ازدواج ها جهانی عجیبی دارد. مانند این ازدواج که در آن پسر خوش تیپ با دختر نیم متری ازدواج نموده است.

در فضای مجازی عکسی از یک مراسم عروسی در کشور فیلیپین دست به دست می چرخد که سر و صدای زیادی هم به پا نموده و نشان دهنده یک عشق بی قید و شرط است؛ عشقی که قلب دو نفر را به یکدیگر گره زده است.

دالائین مائی تاک آن و شوهرش؛ فلومینو لومانائو در کلیسایی به نام تیگائو در فیلیپین با یکدیگر ازدواج کردند. این روز بزرگ و به یاد ماندنی برای آن ها، باعث شده بود که مردم زیادی در جشن عروسی شان حضور داشته باشند و به واسطه همین جمعیت زیاد تصاویر بسیار گسترده ای از مراسم عروسی آن ها در فیس بوک منتشر شد.

زیباترین ازدواج

این مراسم عروسی بسیار ساده اما زیبا برگزار گردید؛ مخصوصاً این که تعادل زیادی بین رنگ های قرمز، سفید، صورتی و سبز دیده می شد اما چیزی که آن را به یک مراسم عروسی خاص تبدیل نموده بود، وجود خود این عروس و داماد بود.

هر شخصی که این دو نفر را می دید، متوجه اختلاف قدی آن ها می شد. عروس قد بسیار کوتاهی داشت و به اصطلاح کوتوله بود که دلیل آن هم یک مشکل پزشکی و ژنتیکی بود اما داماد کاملا سالم و قدی عادی داشت. در واقع این مرد جوان با داشتن تمام فاکتورهای لازم به اسم یک داماد خوش تیپ پذیرفته بود با دختری که حدود نیم متر قد داشت ازدواج نموده و زندگی مشترک خود را شروع کند.

ازدواج عاشقانه با دختر نیم متری

داستان عشقی آن ها الهام بخش مردم زیادی در جهان بود و باعث ایجاد عواطف و احساسات مثبت شد و این پیغام را به گوش همه جهان رساند که زیبایی بعد از مدتی از بین می رود اما شخصیت خوب همواره ماندگار است.

این زوج بعد از انتشار عکس های مراسم عروسی خود کامنت ها و نظرات بسیار مثبتی دریافت کردند و مردم به این زوج خوشبخت تبریک گفته و برایشان آرزوی خوشبختی کردند.

قسمت جالب ماجرا اینجاست که همه ما عشق را می شناسیم و به هر چیزی در اطرافمان حتی یک بازی ویدیویی هم ابراز عشق و علاقه می کنیم اما زمانی که صحبت از عشق بی قید و شرط می شود، همه چیز رنگ دیگری می گیرد و وارد شدن به آن سخت می شود و هر کسی نمی تواند تجربه اش کند اما این زوج هر دو نشان دادند که عشق بی قید و شرط هنوز هم وجود دارد و این حاصل چیزی نبود جز یک عشق واقعی.

منبع : منیبان

منبع: رکنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 10997

به "تور فیلیپین: ازدواج عجیب پسر خوش تیپ با دختر نیم متری ! ، شوک این ازدواج در فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فیلیپین: ازدواج عجیب پسر خوش تیپ با دختر نیم متری ! ، شوک این ازدواج در فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید