آلگری: ایگواین را فقط برای گلزنی نخریدیم

به گزارش انوار بلاگ، سرمربی یوونتوس به حمایت از مهاجم آرژانتینی تیمش پرداخت و تاکید کرد این گونسالو ایگواین فقط برای گلزنی به تورین نیامده است.

آلگری: ایگواین را فقط برای گلزنی نخریدیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مدیاست، در یکی از حساس ترین بازی های هفته شانزدهم سری A، یوونتوس در داربی شهر تورین به مصاف تورینو رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر یک یووه به پایان رسید.

ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری بعد از بازی گفت: نمایش خوبی از خود نشان دادیم و خوشحالم که توانستیم سه امتیاز این بازی را هم به دست آوریم. در نیمه دوم کمی ریسک کردیم چراکه به پیروزی نیاز داشتیم و باید سه امتیاز را به دست می آوردیم. البته فرصت ضد حملاتی را هم به تورینو دادیم. به خوبی می دانستیم کار سختی در داربی داریم اما خوشبختانه ریسک ما جواب داد و دو گل دیگر به ثمر رساندیم. تا برنده بازی شویم.

او درباره حضور میرالم پیانیچ و پائولو دیبالا در نیمه دوم نیز گفت: دیبالا بازیکن بسیار خوبی است و کم کم به روزهای خوبش نزدیک می شود. مطمئنا او به زمان نیاز دارد. می دانم ماریو مانژوکیچ از تعویض شدنش ناراحت است ولی من کیفیت بیشتری از او انتظار دارم. وقتی تیم بد ظاهر می شود، باید مهارت فردی بازیکنان به داد تیم برسد.

آلگری در ادامه سخنان خود گفت: در دیدار برابر تورینو هر چه از زمان بازی گذشت، بهتر و هماهنگ تر نشان دادیم. خوشبختانه چند بازیکن آسیب دیده ما به شرایط بازی رسیدند. در کل بازی خوبی بود و با شایستگی سه امتیاز را به دست آوردیم.

ستاره یوونتوس در این دیدار گونسالو ایگواین بود که توانست دو گل به ثمر برساند. آلگری درباره عملکرد این بازیکن گفت: همواره خوشحالم که بازیکنی بزرگ مانند ایگواین را در اختیار دارم؛ حتی اگر نتواند گل بزند. به خوبی می دانم ایگواین در هر بازی به دنبال گلزنی است اما من تنها به خاطر گل زدن این بازیکن را جذب نکردم.

یوونتوس با این پیروزی، با 39 امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی ماند.

انتهای یپام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2399

به "آلگری: ایگواین را فقط برای گلزنی نخریدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: ایگواین را فقط برای گلزنی نخریدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید