شروع مذاکره بارسلونا با ژاوی برای جایگزینی والورده

به گزارش انوار بلاگ، باشگاه بارسلونا با سرمربی اسپانیایی السد برای جایگزینی ارنستو والورده وارد مذاکره شد.

شروع مذاکره بارسلونا با ژاوی برای جایگزینی والورده

با تور ارزان اسپانیا بهار 99 از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از الرای، به نظر می رسد که ارنستو والورده روزهای پایانی حضورش در آبی اناری ها را تجربه می نماید. شکست بارسلونا برای اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا که در عربستان برگزار گردید باعث شده تا والورده یک قدم دیگر به اخراج از آبی اناری ها نزدیک گردد.

روزنامه الرای قطر با منتشر کردن یک تصویر از اوسکار گراو مدیر اجرایی و اریک آبیدال مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا نوشت که آنها برای مذاکره با ژاوی وارد قطر شده اند.

الرای در ادامه تاکید نمود که آبیدال و گراو بعد از شکست بارسلونا برابر اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی سوپر جام جده را به مقصد دوحه ترک کردند تا با ژاوی درباره احتمال جایگزینی با والورده صحبت نمایند و این نشان می دهد که گزینه اصلی جایگزینی والورده سرمربی السد است.

احتمال مربیگری ژاوی در بارسلونا بسیار جدی شده و بیشتر روزنامه های عربی آن را پوشش داده اند.

مدیر ورزشی باشگاه السد قطر هم در واکنش به احتمال حضور ژاوی در بارسلونا گفت: طبیعی است که ژاوی به بارسلونا برگردد چرا که این تیم خانه قدیمی است اما او تا الان سرمربی السد است و فعلا با بارسلونا به توافق نرسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 1871

به "شروع مذاکره بارسلونا با ژاوی برای جایگزینی والورده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مذاکره بارسلونا با ژاوی برای جایگزینی والورده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید