گوگل موزه آتش گرفته را بازسازی کرد ، نمایش میلیونها قطعه تاریخی به شکل دیجیتال (بازسازی خانه)

به گزارش انوار بلاگ، مدتی پیش یک موزه بزرگ و مهم در برزیل آتش گرفت موزه ای سرشار از فسیل ها و بازمانده های دوران باستان که متاسفانه تقریبا با خاک یکسان شد. اکنون گوگل این موزه را بازسازی نموده است.

گوگل موزه آتش گرفته را بازسازی کرد ، نمایش میلیونها قطعه تاریخی به شکل دیجیتال (بازسازی خانه)

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این موزه در ماه سپتامبر آتش گرفت و میلیون ها قطعه تاریخی را از بین برد. قطعه هایی بسیار مهم. برای مثال یک جمجمه موجود در این موزه متعلق به لوسیا بود، یک انسان اولیه که سن وی بین 11،000 تا 11،500 سال پیش تخمین زده می شد.

اما به لطف گوگل، مردم می توانند بعضی از مصنوعات را که اکنون برای همواره از دست داده اند، دوباره بازدید و لذت آشنایی با انها را تجربه نمایند. گوگل اظهار داشت شما می توانید با استفاده از سیستم نمایش Google Street View و ورود به سیستم نمایشگاه های آنلاین یک تور مجازی از موزه مذکور دریافت کنید.

گوگل از این موزه از سال 2016 برای دیجیتالی کردن مجموعه آن عکاسی نموده و روی این موضوع کار نموده است.موزه ملی برزیل سرشار از قطعات تاریخی مانند مصنوعات بومی، به جای مانده های دایناسورها و قدیمی ترین اسکلتی بود که از انسان در قاره آمریکا کشف شده است. حدود 20 میلیون قطعه در آتش موزه نابود شده بود، بنابراین می توان گفت خوش شانسیم که در روزگار حاضر زندگی می کنیم چرا که گوگل توانسته بعضی از مجموعه های آنلاین این موزه را جاودانه کند.

افزون بر گوگل، ویکی پدیا نیز کوشش می نماید که مجموعه موزه را احیا کند و از مردم بخواهد عکس های گرفته شده موزه را به ویکیپدیا بفرستند.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 16657

به "گوگل موزه آتش گرفته را بازسازی کرد ، نمایش میلیونها قطعه تاریخی به شکل دیجیتال (بازسازی خانه)" امتیاز دهید

1 کاربر به "گوگل موزه آتش گرفته را بازسازی کرد ، نمایش میلیونها قطعه تاریخی به شکل دیجیتال (بازسازی خانه)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل موزه آتش گرفته را بازسازی کرد ، نمایش میلیونها قطعه تاریخی به شکل دیجیتال (بازسازی خانه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید