پسر ترامپ برای دومین بار در کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا حضور یافت

به گزارش انوار بلاگ، پسر ارشد رئیس جمهور آمریکا برای دومین بار در کمیته اطلاعاتی سنای این کشور حضور یافت تا جوابگوی بعضی سؤالات در خصوص اقداماتش در جریان انتخابات سال 2016 باشد.

پسر ترامپ برای دومین بار در کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا حضور یافت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ جونیور پسر ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا صبح روز چهارشنبه به وقت محلی در کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا حضور یافت تا به سؤالات اعضای این کمیته در خصوص بعضی اقدامات مشکوک خود در کوران انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 که به پیروزی پدرش منجر شد، پاسخ گوید.

دونالد ترامپ جونیور پیش از این در سال 2017 در کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا حضور یافته و در خصوص طرح احداث برج ترامپ در مسکو مدعی شده بود که اطلاعاتی کلی در خصوص این طرح داشته و در جریان جرئیات امر نبوده است.

اما در اوایل امسال میلادی مایکل کوهن وکیل سابق دونالد ترامپ در اعترافات خود خاطرنشان کرد که نقش دونالد ترامپ جونیور در طرح احداث برج ترامپ در مسکو بیش از آن چیزی بوده که خود او به کمیته اطلاعاتی سنا اعلام نموده است.

به همین دلیل کمیته اطلاعاتی سنا پس از گذشت چند ماه از اعترافات وکیل سابق رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ جونیور را بار دیگر برای پاسخگویی به سؤالات احضار نموده است.

دونالد ترامپ جونیور پیش از حضور در کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا در پاسخ به این سؤال خبرنگاران که آیا میخواهد اظهارات (شهادت) قبلی خود را تغییر دهد، گفت: چیزی برای اصلاح وجود ندارد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 73

به "پسر ترامپ برای دومین بار در کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا حضور یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر ترامپ برای دومین بار در کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا حضور یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید