پرواز هواپیماهای شناسایی آمریکا در نزدیکی پایگاه های روسیه در سوریه

به گزارش انوار بلاگ، روز دوشنبه برای دومین مرتبه طی یک ماه گذشته، دو هواپیمای نظامی آمریکایی پروازهای شناسایی را در نزدیکی پایگاه هوایی حمیمیم و پایگاه لجستیکی ناوگان دریایی روسیه در بندر طرطوس سوریه انجام دادند.

پرواز هواپیماهای شناسایی آمریکا در نزدیکی پایگاه های روسیه در سوریه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، دو فروند هواپیمای نظامی آمریکایی، روز دوشنبه 9 مارس (19 اسفند ماه) پروازهای طولانی را در نزدیکی پایگاه هوایی حمیمیم روسیه و پایگاه لجستیکی ناوگان دریایی این کشور در بندر طرطوس در خاک سوریه انجام دادند. پروازهای هواپیمایی آمریکایی توسط مرکز نظارت بر منابع هوایی غربی ثبت شده است.

بدین ترتیب ، روز دوشنبه در ساعت 10:25 به وقت مسکو در ساحل سوریه، یک فروند هواپیمای شناسایی الکترونیکی نیروی هوایی ایالات متحده از نوع RC-135W مشاهده شد. طبق اطلاعات مرکز Plane Radar ، این هواپیما از پایگاه هوایی آمریکا در خلیج کرت به پرواز در آمده بود.

این هواپیما یک سری پروازهای شناسایی در فاصله 50 الی 60 کیلومتری از پایگاه های روسی در خاک سوریه را در ارتفاع 10 هزار متری بالاتر از آبهای بین المللی دریای مدیترانه شرقی انجام داد.

پس از آن، یک فروند هواپیمای ضد دریانوردی P-8A Poseidon آمیکایی نیز در آسمان نزدیک این پایگاه ها مشاهده شد که از پایگاه هوایی سیگونلا در جزیره سیسیل پرواز می کرد. این پرواز نیز در فاصله حدود 35 الی 50 کیلومتری و در ارتفاع 4.6 هزار متری از پایگاه های روسیه صورت گرفت.

آخرین باری که هواپیماهای نظامی آمریکایی پروازهای شناسایی را در نزدیکی پایگاه های نظامی روسیه در خاک سوریه انجام داده بودند، در تاریخ 8 فوریه (19 بهمن ماه) بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3090

به "پرواز هواپیماهای شناسایی آمریکا در نزدیکی پایگاه های روسیه در سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز هواپیماهای شناسایی آمریکا در نزدیکی پایگاه های روسیه در سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید