هوک به مقامات کنگره آمریکا درباره حمله به آرامکو شرح داد

به گزارش انوار بلاگ، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در گفتگوی تلفنی با مقامات کنگره توضیحاتی را درباره حملات اجرا شده به تاسیسات نفتی آرامکو ارائه کرد.

هوک به مقامات کنگره آمریکا درباره حمله به آرامکو شرح داد

برایان هوک نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران، در تماسی تلفنی با کارکنان و مشاوران کنگره، توضیحاتی در خصوص حملات اخیر به تاسیسات نفتی در عربستان داده است.

گزارش اولیه در خصوص این تماس تلفنی در توئیتر خبرنگار امور امنیتی سی ان ان و سپس دیلی بیست منتشر شده است. مقام های رسمی در خصوص این تماس تلفنی و جزئیات آن هنوز سخنی نگفته اند.

آن طور که گزارش شده انتظار می رود وزارت دفاع آمریکا اطلاعات و برآوردهای خود از حملات را در روزهای پیش رو در اختیار رهبران کنگره قرار دهد.

زاکاری کوهن، خبرنگار سی ان ان می گوید برایان هوک به نقل از مقام های سعودی گفته، ریاض این حملات را به مانند حملات 11 سپتامبر به آمریکا می بیند.

دیلی بیست به نقل از یک کارشناس می گوید تشبیه حملات به تاسیسات نفتی با حملات 11 سپتامبر برای این صورت گرفته که عمق ناخشنودی و شوک رهبران عربستان در خصوص واقعه به تصویر کشیده گردد.

خبرنگار سی ان ان می گوید هوک به کارکنان کنگره گفته که حملات قطعا کار حوثی ها نبوده و از خاک عراق نیز انجام نشده است. ، مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 214

به "هوک به مقامات کنگره آمریکا درباره حمله به آرامکو شرح داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوک به مقامات کنگره آمریکا درباره حمله به آرامکو شرح داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید