نحوه و زمان برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد

به گزارش انوار بلاگ، معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی جزئیات برگزاری آزمون جامع دکتری برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 را اظهار داشت.

نحوه و زمان برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی شرایط برگزاری آزمون جامع دکتری برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 را گفت.

متن این اطلاعیه به این توضیح است: با توجه به شرایط ناشی از بحران ویروس کرونا و با در نظر گرفتن جمیع جهات از نظر حفظ سلامت دانشجویان شرکت کننده و کیفیت برگزاری ارزیابی جامع کما فی سابق به اطلاع می رساند که مراتب در شورا های دانشگاه مطرح و مقرر شد که ارزیابی جامع نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 برای دانشجویان واجد شرایط شرکت در ارزیابی جامع به صورت حضوری در تاریخ های 21، 22 و 24 مهرماه حسب اعلام هر دانشکده در مکان هر دانشکده برگزار گردد.

تسهیلات لازم برای واکسیناسیون دانشجویان شرکت کننده در ارزیابی جامع در اولویت دستور کار دانشگاه است که اطلاعیه آن از سوی معاونت دانشجویی دانشگاه اعلام خواهد شد.

بدیهی است، در صورت تداوم شرایط بحرانی ناشی از ویروس کرونا و اوج گیری مجدد آن، یک هفته قبل از تاریخ های اعلام شده به توضیح فوق، تمهیدات اندیشیده شده اعلام خواهد شد؛ لذا برگزاری ارزیابی جامع در تاریخ های 21 و 22 و 24 مهرماه امسال برای دانشجویان واجد شرایط شرکت در ارزیابی جامع در نیمسال دوم 1400-1399 قطعی است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 10784

به "نحوه و زمان برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه و زمان برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید