قرنطینه حدود 500 تن از کارکنان کاخ ریاست جمهوری هند، عمران خان آزمایش کرونا می دهد

به گزارش انوار بلاگ، حدود 500 تن از کارکنان کاخ ریاست جمهوری هند قرنطینه شدند و نخست وزیر پاکستان نیز قرار است برای ابتلا به کرونا آزمایش گردد.

قرنطینه حدود 500 تن از کارکنان کاخ ریاست جمهوری هند، عمران خان آزمایش کرونا می دهد

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، در حالی که پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونای شماری از کارکنان کاخ ریاست جمهوری افغانستان، نتیجه آزمایش اشرف غنی، رییس جمهور این کشور و همسرش منفی شد، عمران خان، نخست وزیر پاکستان که طی روزهای گذشته با یک فرد مبتلا ملاقات نموده، قرار است آزمایش کرونا بدهد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش عروس یکی از نظافتچیان اقامتگاه رییس جمهور هند که در بخش کارگران این اقامتگاه زندگی می نماید، زنگ هشدارها در کاخ ریاست جمهوری هند نیز به صدا درآمد اما به گفته مقامات این کشور، نه رییس جمهور و نه دستیاران او نیازی به قرنطینه نخواهند داشت زیرا با کارگران در ارتباط نبوده اند.

به خانواده های کارگران کاخ ریاست جمهوری هند که در 114 آپارتمان در بخش کارکنان کاخ زندگی می نمایند، گفته شده است که در خانه های خود بمانند و هفت عضو خانواده نظافتچی مذکور نیز به قرنطینه منتقل شده اند.

یکی از مقاملات هند همچنین اظهار نموده است که یکی از کامندان مجلس این کشور نیز به کرونا مبتلا شده اما سر کار خود حاضر نشده است.

در پاکستان، سرپرست یک گروه خیریه که به کووید 19 مبتلا شده اظهار کرد، طی روزهای گذشته با عمران خان، نخست وزیر این کشور ملاقات نموده تا چِکی را برای یاری به مقابله با کرونا به او تحویل دهد.

او در عکسی که از ملاقاتش با عمران خان منتشر شده، ماسک به صورت دارد اما پزشک شخصی نخست وزیر پاکستان اظهار کرد، خان طبق توصیه های ایمنی، آزمایش خواهد داد.

پس از مثبت شدن آزمایش کرونای بعضی کارکنان کاخ ریاست جمهوری افغانستان، سخنگوی اشرف غنی، رییس جمهور این کشور اظهار کرد: او سلامت است و رهبری اقدامات دولت در همه زمینه ها را بر عهده دارد. همه تدابیر احتیاطی در حال انجام هستند تا از امنیت و سلامت محیط کار او اطمینان حاصل گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3228

به "قرنطینه حدود 500 تن از کارکنان کاخ ریاست جمهوری هند، عمران خان آزمایش کرونا می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه حدود 500 تن از کارکنان کاخ ریاست جمهوری هند، عمران خان آزمایش کرونا می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید