رئیس جمهور هتل 4 ستاره کانادایی را به جای 5 ستاره افتتاح کرد!

به گزارش انوار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، یک هتل که به گفته مالک آن استانداردهای هتل 5 ستاره را دارد، با برند کانادایی در منطقه شمالی تهران، امروز 5 شهریور ماه همزمان با هفته دولت افتتاح شد. در مراسم افتتاح این هتل فعالان گردشگری و هتلداری همچنین سرپرست جدید وزارت میراث فرهنگی حضور داشتند و رئیس جمهور نیز به وسیله ویدئو کنفرانس این هتل را به همراه 226 پروژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی دیگر افتتاح کرد.

رئیس جمهور هتل 4 ستاره کانادایی را به جای 5 ستاره افتتاح کرد!

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزان ترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در این مراسم علی اصغر مونسان آخرین رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: سال گذشته 7 میلیون و 800 هزار گردشگر ورودی به کشور داشتیم .همچنین شاهد حجم سرمایه گذاری بالغ بر 200 هزار میلیارد تومان هستیم که 120 هزار میلیارد تومان آن در دولت دوازدهم اجرا شده ضمن این که در دولت دوازدهم 4500 موافقت اصولی صادر شده است.

وی اضافه نمود: امروز شاهد افتتاح 226 پروژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی با حجم سرمایه گذاری 22هزار و 180میلیارد ریال هستیم که با بهره برداری از پروژه های بخش گردشگری، 5هزار تخت به ظرفیت تخت های اقامتی کشور اضافه می گردد.

مونسان سپس به افتتاح پروژه های استان تهران در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اشاره نمود و اضافه نمود: در استان تهران نیز به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، 10 پروژه گردشگری و شش پروژه صنایع دستی به صورت رسمی با حجم سرمایه گذاری 530میلیارد تومان افتتاح می گردد.

در این برنامه، اعلام کردند هتلی که اکنون افتتاح می گردد دارای 5 ستاره و جزو هتلهای برند و زنجیره ای کانادایی است منتها کسی به خاطر نیاورد که هتل 5 ستاره چه ویژگی هایی باید داشته باشد و این هتل بیشتر به هتلهای 4 ستاره شباهت دارد تا 5 ستاره. حتی معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی نیز در نامه ای نوشته است که این هتل دارای ایراداتی است که نمی تواند 5 ستاره را کسب کند.

از طرفی این هتل با برند کانادایی در کشورهای دیگر با نام هتل 4 ستاره شناخته شده است اما در ایران 5 ستاره دریافت نموده است همچنین این هتل دارای زیربنای 16 هزار متر مربع با هزار متر مساحت و 20 طبقه و حدود 100 اتاق است درحالی که این تعداد اتاق و ظرفیت و مساحت ویژگی هتلهای 4 ستاره است. منتها از آنجا که علی اصغر مونسان سرپرست جدید وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به تازگی توسط حسن روحانی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شده ، این هتل را با نام 5 ستاره افتتاح و از آن نیز بازدید کرد. بازدیدی که حتما باید او را به تعداد ستاره های دریافتی این ساختمان به شک می انداخت.

سه روز پیش از این مراسم، قرار بود هتل با حضور وزیر جدید افتتاح گردد اما درست در زمان آغاز برنامه به مهمانان مراسم اعلام شد که افتتاحیه اصلی با حضور رئیس جمهور در روز سه شنبه برگزار خواهد شد منتها از آنجا که امکان کنسل شدن آن وجود نداشت، این برنامه در واقع مراسم پیش از افتتاحیه خواهد بود به همین دلیل مونسان نیز حضور پیدا نکرد.

در این برنامه سید محمدرضا صدری مالک این هتل که در دهه 80 سمت های مختلف دولتی را در حوزه مخابرات، ارتباطات و فناوری داشته است، بارها در سخنرانی خود تاکید نمود که برای اولین بار وارد عرصه هتلسازی شده است و شاید دیگر هیچ وقت این کار را انجام ندهد.

با این وجود این هتل اکنون با 5 ستاره در بهترین نقطه تهران و با نرخ هر شب یک تا سه میلیون به مسافران فروخته می گردد شاید این بخشش در ستاره ها تنها با هدف جذب سرمایه گذار صورت گرفته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2461

به "رئیس جمهور هتل 4 ستاره کانادایی را به جای 5 ستاره افتتاح کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور هتل 4 ستاره کانادایی را به جای 5 ستاره افتتاح کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید