داور انگلیسی: گل لیورپول باید مردود اعلام می شد

به گزارش انوار بلاگ، یک داور انگلیسی معتقد است گل سادیو مانه، مهاجم سنگالی لیورپول به ولورهمپتون در بازی شب گذشته دو تیم در لیگ برتر انگلیس باید مردود اعلام می شد.

داور انگلیسی: گل لیورپول باید مردود اعلام می شد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال لیورپول در حالی شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، به لطف گل دقیقه 42 سادیو مانه به فزونی یک بر صفر مقابل میهمان خود، ولورهمپتون دست یافت و با 55 امتیاز به صدرنشینی خود تداوم بخشید که گل سرخپوشان مرسی ساید بحث برانگیز بود.

آنتونی تیلور، داور بازی در صحنه ای که منجر به گل لیورپول شد، ابتدا خطای هند آدام لالانا را خاطرنشان کرد، اما سپس با استفاده از یاری داور ویدئویی (VAR) تصمیم خود را تغییر داد و خاطرنشان کرد لالانا با کتف خود توپ را کنترل و آن را به سادیو مانه پاس داده است، پس گل را صحیح خاطرنشان کرد.

نکته بحث برانگیز اما آنجا بود که داور و مسئولان یاری داور ویدئویی به اتفاقی که درست دو ثانیه قبل از صحنه گل افتاد، توجهی نکردند، زمانی که توپ به دست فیرجیل فن دایک خورد و مدافع هلندی لیورپول توپ را با ارسال بلندی به لالانا رساند که پاس او منجر به تک گل بازی شد.

مارک هازلی، داور بازنشسته انگلیسی در کارشناسی این صحنه مشکوک به نشریه سان انگلیس گفت: خطای هند توسط فن دایک صورت گرفت، هر چند تصادفی بود. ارسال توپ بلند او هم منجر به گل شد و طبق قانون 12 باید گل مردود اعلام می شد.

در شبکه اجتماعی توئیتر هم هشتگ LiVARpool ترند شده است و کاربران فضای مجازی با استفاده از این هشتگ قصد دارند نشان دهند که صدرنشین کنونی لیگ برتر انگلیس، این فصل چقدر از فناوری VAR بهره برده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 1653

به "داور انگلیسی: گل لیورپول باید مردود اعلام می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور انگلیسی: گل لیورپول باید مردود اعلام می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید