تشکیل دبیرخانه دائم بزرگداشت حماسه سوم خرداد در خرمشهر

به گزارش انوار بلاگ، فرماندار ویژه خرمشهر گفت: باید دبیرخانه دائم بزرگداشت حماسه سوم خرداد در خرمشهر تشکیل و برای این روز در طول سال برنامه ریزی گردد.

تشکیل دبیرخانه دائم بزرگداشت حماسه سوم خرداد در خرمشهر

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش از ،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در نشست برنامه ریزی برای سوم خرداد در سالن جلسات فرمانداری خرمشهر، گفت: راه اندازی دبیرخانه دائم سوم خرداد برای بزرگداشت این مناسبت یک ضرورت است و نباید با فاصله یک ماهه تا این مناسبت برای آن روز برنامه ریزی گردد.

او اضافه کرد: در این دبیرخانه باید از حداکثر ظرفیت مرکز فرهنگی دفاع مقدس برای فراوری آثار فرهنگی، ساخت المان های مرتبط و تهیه تاریخ شفاهی آزادسازی خرمشهر استفاده کرد.

فرماندار ویژه خرمشهر بر اهمیت این اقدام تأکید کرد و گفت: سوم خرداد تاریخ کشور است و نقطه عطفی در تغییر نگرش جهانی بین جنگ تحمیلی علیه ایران و مقدمه ای برای تغییر عهدنامه سازمان ملل بود که نباید مهجور گردد بلکه باید بیش ازپیش پرورش یابد.

حیدری در ادامه به شمار بالای برنامه های اجرا شده در سال های گذشته به مناسبت سوم خرداد اشاره نمود و ادامه داد: برای سال جاری به جای اجرای برنامه های بسیار در سطح محلی باید برای اجرایی شدن دو تا سه برنامه شاخص در سطح ملی برنامه ریزی کرد.

او به برشماری بعضی برنامه های مدنظر برای اجرا در سوم خرداد سال جاری پرداخت و گفت: اجرای رزمایش آبی با استفاده از توان نظامی می تواند برنامه شاخص باشد که از رسانه ملی انعکاس کشوری یابد و همچنین برای اینکه در سوم خرداد رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده خرمشهر در صحن مجلس نطقی به موضوع خرمشهر داشته باشند، رایزنی خواهد شد.

فرماندار ویژه خرمشهر همچنین از اجرای پروژه های عمرانی به این مناسبت اطلاع داد و اضافه کرد: چهار خطه کردن جاده خرمشهر - اهواز از جمله طرح هایی است که به صورت جدی پیگیری می گردد و در سایر بحث ها همچون آسفالت خیابان ها نیز 47 درصد بودجه سال جاری معادل 65 میلیارد تومان تخصیص یافته است که دستگاه های اجرایی باید به دنبال جذب آن باشند.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3316

به "تشکیل دبیرخانه دائم بزرگداشت حماسه سوم خرداد در خرمشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل دبیرخانه دائم بزرگداشت حماسه سوم خرداد در خرمشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید