بخشنامه حقوق و مزایای کارکنان وظیفه، مأمور به دستگاه های غیرنظامی در سال 1400

به گزارش انوار بلاگ، تهران (پانا) - از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع بخشنامه حقوق و مزایای کارکنان وظیفه مأمور به دستگاه های غیرنظامی در سال 1400 به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها، ارسال شد.

بخشنامه حقوق و مزایای کارکنان وظیفه، مأمور به دستگاه های غیرنظامی در سال 1400

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع، بخشنامه حقوق و مزایای کارکنان وظیفه مأمور به دستگاه های غیرنظامی در سال 1400 را به ادارت کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.

بر اساس این گزارش؛ دفتر سیاستگذاری و نظارت راهبردی حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح در خصوص ابلاغ حقوق و مزایای کارکنان وظیفه، مأمور به دستگاه های غیرنظامی در سال 1400، موارد زیر به آگاهی می رسد:

ضریب ریالی سال 1400 برای کارکنان وظیفه مأمور به اندازه 3048 ریال مشخص شده است.

حقوق کارکنان وظیفه مأمور از تاریخ اول فروردین 1400، براساس جدول پیوست، قابل پرداخت است. پرداخت هرگونه وجه در قالب اضافه کار، عیدی، پاداش، حق التدریس و حق کارشناسی به کارکنان وظیفه مأمور ممنوع است.

کارکنان وظیفه غیربومی، مشمول دریافت یاری هزینه خوراک و فوق العاده بدی آب و هوا (برمبنای حقوق پایه) هستند، یاری هزینه های مذکور برای کارکنان وظیفه غیربومی به صورت ماهانه در حکم حقوقی آنان درج و پرداخت می گردد.

این بخشنامه را از اینجا مشاهده کنید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 10005

به "بخشنامه حقوق و مزایای کارکنان وظیفه، مأمور به دستگاه های غیرنظامی در سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشنامه حقوق و مزایای کارکنان وظیفه، مأمور به دستگاه های غیرنظامی در سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید