انتقاد شدید کشی از برنامه ریزی لیگ نیجریه، کی روش همدرد پیدا کرد!

به گزارش انوار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در حالی که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در هفته های گذشته از برنامه ریزی سازمان لیگ انتقاداتی داشت و خواهان در اختیار دریافت بازیکنان ملی پوش برای اردوی فروردین ماه بود، استفان کشی سرمربی تیم ملی نیجریه هم از برنامه ریزی لیگ داخلی فوتبال کشورش به نوع دیگری انتقاد کرد تا سرمربی ایران برای مشکلاتی که دارد، یک همدرد پیدا کند!

انتقاد شدید کشی از برنامه ریزی لیگ نیجریه، کی روش همدرد پیدا کرد!

تیم ملی نیجریه اردوی آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات جام ملت های آفریقا با بازیکنان لیگ داخلی این کشور شروع نموده است چون بازیکنان شاغل در لیگ های اروپایی که تعدادشان هم کم نیست در این مقطع نمی توانند تیم نیجریه را همراهی نمایند. از سوی دیگر لیگ نیجریه چند ماهی است که تعطیل شده و این موضوع صدای سرمربی نیجریه را درآورده است.

کشی در این خصوص گفت: تمام لیگ های فوتبال در اروپا که من می شناسم در راستای تیم های ملی خود کار می نمایند تا به نوعی مکمل همدیگر باشند، اما اینجا در نیجریه شرایط متفاوت است. ما برای رقابت بزرگی در قاره آفریقا آماده می شویم ولی لیگ نیجریه جریان ندارد.

وی اضافه نمود: بازیکنانم در هیچ رقابتی حضور ندارند. با این شرایط آنها چطور می خواهند روی فُرم باشند؟ من فقط می خواهم کارم را انجام بدهم ولی صادقانه می گویم این شرایط خوب نیست.

سرمربی نیجریه همچنین از اینکه نمی تواند در تعطیلات کریسمس در کنار خانواده اش باشد، اظهار ناراحتی کرد و گفت: این خیلی مشکل است که در طول کریسمس در اردوی آماده سازی باشید. من دوست داشتم در تعطیلات در کشور آمریکا و در کنار خانواده ام باشم ولی چاره ای نداریم.

تیم های ملی فوتبال ایران، آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل در گروه ششم در کنار همدیگر قرار گرفته اند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2585

به "انتقاد شدید کشی از برنامه ریزی لیگ نیجریه، کی روش همدرد پیدا کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد شدید کشی از برنامه ریزی لیگ نیجریه، کی روش همدرد پیدا کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید