افتتاح و کلنگ زنی 74 طرح عمرانی شهری و روستایی در سمنان

به گزارش انوار بلاگ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور 74 طرح عمرانی شهری و روستایی در سمنان افتتاح و کلنگ زنی شد.

افتتاح و کلنگ زنی 74 طرح عمرانی شهری و روستایی در سمنان

جهت دریافت خدمات آلاچیق شیشه ای با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، منوچهر فخری پنج شنبه 12 تیر و در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان ضمن به سفر یک روزه معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و شروع عملیات اجرایی و افتتاح 74 طرح عمرانی و زیرساختی استان سمنان، اشاره و بیان نمود: این مراسم همزمان با همایش عظیم شهرداران و دهیاران استان برگزار گردید.

وی اضافه نمود: 74 طرح عمرانی شهری و روستایی در سمنان با اعتبار 61 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد. این پروژه ها می تواند توسعه عمرانی خوبی را به شهرها و روستاها هدیه دهد.

معاون استاندار سمنان شروع عملیات ساخت مجتمع رفاهی حضرت علی اکبر (ع) در منطقه کلاته اسد شهرستان میامی، کارگاه بتن سازی روستای میغان شاهرود و تبادل تفاهم نامه همکاری های مشترک میان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و استانداری سمنان در راستای تأمین تجهیزات و ماشین آلات مورد احتیاج شهرداری های استان سمنان را در زمره بخش هایی از این مراسم دانست.

فخری گفت: در این مراسم از خانواده های معظم شهدا، تعدادی از کارکنان شهرداری ها و دهیاری استان که در مهار و مقابله با کرونا ویروس خوش درخشیدند و خیّران سلامت و حوزه عمران شهری تقدیر به عمل آمد همچنین تمبر روستاهای بدون بیکار جودانه و محمدآباد شهرستان میامی و روستای ده ملا از توابع شهرستان شاهرود نیز رونمایی شد.

بنا بر این گزارش، مهدی جمالی نژاد، معاون وزیر کشور به منظور حضور در همایش شهرداران و دهیاران استان سمنان و افتتاح پروژه های شهری و روستایی به استان سمنان سفر نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4619

به "افتتاح و کلنگ زنی 74 طرح عمرانی شهری و روستایی در سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح و کلنگ زنی 74 طرح عمرانی شهری و روستایی در سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید