اجاره واحد به مسافران و گردشگران تا اطلاع ثانوی ممنوع!

به گزارش انوار بلاگ، دادستان عمومی و انقلاب خلخال به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا واگذاری هرگونه واحد استیجاری را به مهمانان و گردشگران تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام نمود.

اجاره واحد به مسافران و گردشگران تا اطلاع ثانوی ممنوع!

از سفر با تور بهاری کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، علی نباتی دادستان عمومی و انقلاب خلخال اظهار کرد: برای جلوگیری از شیوع بیماری کروناویروس در شهرستان خلخال، با تصمیم مدیریت بحران شهرستان واگذاری هرگونه واحد استیجاری به مهمانان و گردشگران تا اطلاع ثانوی ممنوع است و اداره میراث فرهنگی و گردشگری با متخلفان و سودجویان برخورد می نماید.

وی گفت: با توجه به حضور مسافران از استان گیلان و تهران و حتی قم در شهرستان خلخال و آلودگی بیش از حد استان گیلان علاوه بر قرنطیه جاده ای، شهروندان خلخالی از سفر به استان گیلان و استان های همجوار پرهیز نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب خلخال ادامه داد: برای حفظ جان مردم و مقابله با سرایت بیش از حد این آلودگی احتیاج است تمامی معابر شهر خلخال و مراکز عمومی گندزایی و ضد عفونی گردد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خلخال هم از گندزدایی و ضدعفونی بیش از صدها دستگاه ATM، بیش از هزار باکس زباله محلات و خیابان های اصلی و معابر عمومی با هدف جلوگیری و مقابله با سرایت ویروس کرونا اطلاع داد.

اعتبار اضافه کرد: مردم برای انجام امور بانکی از شبکه های گسترده و ایمن بانک های عامل استفاده نمایند و در بانک ها تجمع ننمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2116

به "اجاره واحد به مسافران و گردشگران تا اطلاع ثانوی ممنوع!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره واحد به مسافران و گردشگران تا اطلاع ثانوی ممنوع!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید